Some students at IES Biel Martí have recorded a video in order to raise awareness of childhood cancer, supporting the initiative of the organization Child4child. We are one!

CIRCULAR INFORMATIVA

CARNAVAL DIVENDRES 24 DE FEBRER

El proper divendres 24 de Febrer el centre celebrarà el carnaval convocant un concurs de disfresses amb dues categories: individual i de grup. Enguany també es donarà un premi a la millor decoració de la porta de l’aula de referència.

Es faran fotografies a tots els participants, a partir de les quals el jurat escollirà els guanyadors. Es repartirà un premi per a cada categoria.

Aquest dia l’alumnat pot assistir al centre disfressat, sempre i quan es porti la cara descoberta i la disfressa permeti desenvolupar les tasques de l’aula amb tota normalitat.

Us recordam que els dies 27-28 de febrer i 1 de març no hi haurà activitats lectives.

L’Equip Directiu

XERRADA INFORMATIVA I CLAUSURA DEL TALLER COS, SEXUALITAT I PLAER DIRIGIDA ALS PARES/MARES DE L'ALUMNAT DE 2n d'ESO.

Lloc: sala d'actes de l'Institut Biel Martí de Ferreries.

Dia: dijous 19 de gener de 2017

ORDRE DEL DIA

1. Presentació de n'Eulàlia Torrà Canyelles, metgessa psiquiatra: responsable del taller.

2. El taller de cos, sexualitat i plaer organitzat per la Conselleria d'Educació i Cultura.

3. Preguntes, precs i suggeriments.