Després de la votació d'avui capvespre, han estat elegits pel sector de pares/mares/tutors els candidats següents:

1. Antoni Salord Febrer.

2. Joan Pons Pallicer.

L'alumnat de 4t d'ESO de l'IES Biel Martí posa a la venda paperetes i dècims per al sorteig de la Loteria Nacional de dia 22 de desembre.

Les paperetes les vénen a 3€ (0,50€ pro-viatge) i els dècims a 23€ (3€ pro-viatge). Si en voleu els podeu reservar i pagar a la secretaria del centre els matins fins dia 25 de novembre. Telèfon: 971374201 o correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Demanau pel secretari, en Víctor Vendrell.

Feim públiques les candidatures provisionals al sector de PROFESSORAT i al sector de PARES/MARES/TUTORS.

LLISTA DE CANDIDATURES

Així mateix, publicam la composició de la MESA ELECTORAL per a l'elecció dels representants del sector de pares, mares i tutors.

MEMBRES DE LA MESA ELECTORAL (Escollits per sorteig realitzat dia 02/11/2016 a càrrec de la Junta Electoral).

RECORDATORIS (extrets tots del Calendari publicat en aquesta web dia 10/10/16):

- Els pares, mares i tutors que vulguin VOTAR PER CORREU, tenen fins dia 14 de novembre per sol·licitar-ho. Poden sol·licitar les paperetes i sobres personalment a la secretari del centre o demanar-ho per correu electrònic al secretari: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

- El dia de les eleccions del sector pares, mares i tutors és dilluns 21 de novembre entre les 15:00 i les 21:00h.

Dissabte 5 de novembre, a partir de les 10h al pati de l'institut, l'alumnat de 4t d'ESO serigrafiarà les camisetes amb el disseny guanyador del concurs, obra de na Sílvia Peinado Martí. En Paco Pérez els mostrarà com fer-ho.

ANIMAU-VOS A PARTICIPAR!!!

Els pròxims mesos d'octubre i novembre el nostre centre ha de procedir a l'elecció de representants del sector de pares/mares/tutors i del sector de professorat.

Divendres passat la Junta Electoral va aprovar els censos, el model de paperetes i el calendari de tot el procès. Tota aquesta informació l'hem penjada avui matí al tauler d'anuncis de l'entrada del centre.

Del calendari en volem destacar les dates següents:

- Des d'avui mateix i fins dia 28 d'octubre, presentació de candidatures per escrit a la secretaria del centre (aquí mateix disposam del model imprès necessari).

- Dia 21 de novembre: ELECCIONS. Entre les 9:50 i les 10:10 votarà el personal docent. A partir de les 15:00h. i fins les 21:00h ho podran fer els pares/mares/tutors. En tots dos casos, en cas d'empat, es procedirà al sorteig públic entre les persones candidates empatades.

Recordam també a les famílies que, un cop proclamades les candidatures dia 2 de novembre i fins dia 14 de novembre, podran sol·licitar els sobres i les paperetes per VOTAR PER CORREU.

CALENDARI RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR 2016

MODEL ESCRIT PRESENTACIÓ CANDIDATURA (PARES/MARES/TUTORS)

MODEL ESCRIT PRESENTACIÓ CANDIDATURA (PERSONAL DOCENT). NOTA: El professorat substitut no podrà presentar candidatura; això sí, pot votar.