CONVOCATÒRIA DE MOBILITAT ERASMUS+ PER A L'ALUMNAT

Objectiu de la convocatòria: Oferir l’oportunitat als alumnes de 2n CFGM de realitzar estades formatives de qualitat en empreses europees i que aquestes siguin reconegudes com a part del mòdul de FCT.

CONVOCATÒRIA COMPLETA.

CONVOCATÒRIA DE MOBILITAT ERASMUS+ PER AL PROFESSORAT.

Objectiu de la convocatòria: Oferir l’oportunitat als professors de CFGM, membres de l'equip directiu relacionats amb CFGM i al coordinador del projecte EuroFP Balears II del nostre centre, de realitzar estades d'observació (job shadowing) organitzades per la DGFPFP a Turku Vocational Institute (Finlàndia).

Detalls de la convocatòria al document enllaçat: CONVOCATÒRIA COMPLETA.

L'alumnat de 4t d'ESO de l'IES Biel Martí posa a la venda paperetes i dècims per al sorteig de la Loteria Nacional de dia 22 de desembre.

Les paperetes les vénen a 3€ (0,50€ pro-viatge) i els dècims a 23€ (3€ pro-viatge). Si en voleu els podeu reservar i pagar a la secretaria del centre els matins fins dia 25 de novembre. Telèfon: 971374201 o correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Demanau pel secretari, en Víctor Vendrell.

Després de la votació d'avui capvespre, han estat elegits pel sector de pares/mares/tutors els candidats següents:

1. Antoni Salord Febrer.

2. Joan Pons Pallicer.

Dissabte 5 de novembre, a partir de les 10h al pati de l'institut, l'alumnat de 4t d'ESO serigrafiarà les camisetes amb el disseny guanyador del concurs, obra de na Sílvia Peinado Martí. En Paco Pérez els mostrarà com fer-ho.

ANIMAU-VOS A PARTICIPAR!!!