El nostre centre sempre defensarà la lluita per l'igualtat de les dones, i denunciarà la violència masclista.

Avui, 25-N, els alumnes de 4t d'ESO han llegit un manifest recordant les morts i violacions sofertes per les dones durant el 2019. Els alumnes també han representat amb llenguatge de signes la cançó Una puerta violeta, de Rozalén per escenificar el turment que pateixen moltes dones en l'àmbit domèstic a mans de les seves parelles.

Manifest dels alumnes de 4t ESO contra la violència masclista (clica AQUÍ)

Representació amb llenguatge de signes de la cançó Una puerta violeta, de Rozalén (per veure sencer clica AQUÍ)

La propera setmana realitzarem les reunions d'inici de curs entre famílies i tutors.

Dimarts 8 d'octubre

19:00h. REUNIÓ 1r i 2n d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor/cotutor, -a.

20:00h. REUNIÓ 3r d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor/cotutor, -a.

Dimecres 9 d'octubre

19:00h. REUNIÓ 4t d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor/cotutor, -a.

20:00h. REUNIÓ d'FPB, CICLE FORMATIU i BATXILLERAT. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor/-a.

Benvolguts pares/mares

Vos convoquem a una reunió informativa el dia 24 de setembre a les 19:30 hores al Saló d'actes.

-Visita dels alumnes alemanys.

Atentament,
Ana Sánchez Torrente, Gerardo Segura, María Pons Marquès