Premeu aquí per accedir a les enquestes.

S'ha publicat la Resolució de 30 de Maig de 2017 de la Secretaria d'Estat d'Educació, Formació Professional i Universitats per la qual es convoquen ajudes per participar en un Programa d'Immersió Lingüística en colònies de vacances, organitzat pel Ministeri d'Educació, Cultura i Esport per a l'estiu de 2017. Tota la informació està disponible als següents enllaços:

Alumnat de 1r d'ESO:

Aquí us deixam perquè les pugueu descarregar, les presentacions que es projectaran a les reunions d'orientació dirigida a les famílies del centre.

PRESENTACIÓ ORIENTACIÓ 6è d'EP curs 2016/17.

PRESENTACIÓ ORIENTACIÓ 2n d'ESO curs 2016/17.

PRESENTACIÓ ORIENTACIÓ 3r d'ESO curs 2016/17.

PRESENTACIÓ ORIENTACIÓ 4t d'ESO curs 2016/17.

Aquí teniu les ressenyes explicatives de les diferents materies opcionals per nivells:

OPTATIVES DE 1r d'ESO

OPTATIVES DE 2n d'ESO