CIRCULAR INFORMATIVA SORTIDES DE CONVIVÈNCIA CURS 2017-18

Benvolguts pares i mares,

Com és de costum, a principi de curs s'organitza una sortida a la platja per a cada nivell. És una jornada lectiva que es fa fora del centre, on es treballa mitjançant diferents activitats, la cohesió de grup, la convivència, la relació amb el tutor i la resta de professorat. Per tant, és d'assistència obligada i les normes són les mateixes que les de dins del centre. Recordar així que, no es pot fer ús del mòbil ni d'aparells electrònics.

Aquestes sortides estan previstes per aquest divendres 22 de setembre i l’horari lectiu, serà com cada dia, de 8’00h a 14'05h. Les sortides són les següents:

1r ESO: Binimel·là - Pregonda

2n ESO: Es Migjorn - Barranc - Binigaus

3r ESO: Cavalleria

4t ESO: Ses Salines - Son Parc

Material necessari: calçat adequat, banyador, crema solar, gorra, ulleres de sol, tovallola de platja, roba de recanvi. És recomanable també portar paraigües i/o impermeable.

Àpats: berenar i aigua.

Sortida totalment subvencionada per l'AMPA.

Salutacions de l'Equip Directiu.

L'Equip Municipal d'Intervenció des Mercadal organitza el "Taller d'orientació, informació i assessorament per a pares i mares amb fills en l'etapa de 1r i 2n d'ESO" dirigit a pares des Mercadal i Fornells. Dates previstes: els dimarts de novembre de 19 a 21h al Centre de Convencions des Mercadal.

FULL INFORMATIU I D'INSCRIPCIÓ (descarregar)

Convocam a les famílies de l'alumnat de 1r d'ESO del curs 2017/18 a una reunió informativa el proper dimarts 12 de setembre a les 19:30h a la sala d'actes de l'institut. Els temes que tractarem seran:

1. Informació general del centre.

2. Organització dels 1rs d'ESO.

3. Organització del dia d'acollida.

L'Equip Directiu.

Podeu consultar els grups d'alumnes per al curs 2017/18 AQUÍ.

INICI DE CURS 2017/18

Presentacions dimecres 13 de setembre