NOU COMUNICAT A LES FAMÍLIES

20/03/20

D’acord amb les darreres instruccions de la Conselleria d’Educació de les Illes Balears de divendres 20 de març, vos comunicam que el nostre centre educatiu romandrà TANCAT a partir del dilluns 23 de març i mentre sigui vigent la suspensió de les activitats lectives presencials als centres educatius de les Illes Balears.

Contacte telefònic (excepcional i només de dilluns a divendres de 9:00 a 13:00): 971374201(nombre desviat).

Podeu llegir les INSTRUCCIONS DE CONSELLERIA

Benvolgudes famílies,

En relació a la situació actual que s’està vivint davant el virus COVID-19, ens dirigim a vosaltres per donar-vos les següents informacions:

• La Conselleria d’Educació, en data de dia 9 de març, sols ens va fer arribar les següents recomanacions:
    • Fer difusió a tota la comunitat educativa, i especialment als alumnes, de les infografies que s’adjunten en aquest document, sobre rentat de mans i com protegir-se davant la tos o esternuts
    • Considerar d’especial importància el rentat de mans al llarg de la jornada educativa, així com evitar tocar-se la cara (nas, boca, ulls)
    • Dur a terme una correcta neteja de totes les superfícies del centre per part de les responsables d’aquesta tasca.

El nostre centre està seguint aquestes recomanacions desde el mateix dia 9.

• Tots aquells alumnes que vulguin portar gel o tovalloletes per tal de fer-se net al llarg de la jornada educativa, poden fer-ho.
  • En relació als viatges que estan programats:
    • queda cancel.lat el de Barcelona a la Fira de l’ensenyament per anul·lació de l’esdeveniment. Estem a l’espera de rebre informació en relació a possibles canvis de data per tal de no perdre el total de la inversió feta fins el moment.
    • pel que fa al viatge de final d’etapa de 4t d’ESO, es prendran, si escau, les mesures oportunes en les següents setmanes.

Com que la situació canvia cada dia, si hi ha alguna nova informació relacionada amb el tema, us la farem arribar.

Moltes gràcies.

Ferreries, a 12 de març de 2020

Attachments:
Download this file (Comunicat COVID-19.pdf)Comunicat COVID-19.pdf33 kB

COMUNICAT FAMÍLIES

D’acord amb les instruccions de la Conselleria d’Educació de les Illes Balears que regulen el funcionament dels centres docents durant el període de suspensió temporal de l’activitat educativa presencial, l’equip directiu els fa arribar les diferents informacions:

-El centre romandrà obert durant l’horari lectiu habitual només amb la presència de l’equip directiu.

-Tota l’activitat educativa es durà a terme mitjançant el teletreball amb l’atenció a l’alumnat i a les famílies de manera no presencial.

-El professorat ha facilitat i facilitarà als propers dies a tots els alumnes quin serà el mitjà que farà servir per dur a terme les diferents tasques que s’hagin d’anar fent: classroom, moodle, correu electrònic, etc. Pautant ja les primeres feines.

-És molt important que tots els alumnes tenguin el seu correu electrònic operatiu i el consultin.

-Aquells alumnes que no puguin tenir accés a la informació digital s’han de posar en contacte amb el professor perquè els hi pugui proporcionar els mitjans i el material que els faci falta.

-El nostre sistema de contacte pot ser per via telefònica (971374201) o enviant un missatge a la següent adreça electrònica: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

-Les notes del segon trimestre podran ser consultades al Gestib a partir del divendres 20 de març per l’alumnat d’ESO i 1r de FPB. Les notes de primer de Batxillerat i de primer de Cicle Formatiu estaran disponible a partir del divendres 27 de març. Les famílies que no hi puguin accedir podran passar a recollir el butlletí imprès a l’institut en horari de matí sol·licitant cita prèvia al correu assenyalat al punt anterior.

-Tot l’alumnat ha de tenir ben clar que aquests quinze dies no són unes vacances. Des de casa és molt important posar un horari per fer feina i un horari d’esbarjo.

-El temps de lleure no ha de ser per fer trobades i reunions entre amics. Tal i com diuen totes les recomanacions, no és gens convenient que es concentrin grups de gent. És per això que es tanquen els centres escolars. Al llarg d’aquests dies la contenció del virus és el més important per tal de no col·lapsar el nostre sistema sanitari menorquí.

L’equip directiu.

Ferreries 13 de març de 2020