El nostre centre sempre defensarà la lluita per l'igualtat de les dones, i denunciarà la violència masclista.

Avui, 25-N, els alumnes de 4t d'ESO han llegit un manifest recordant les morts i violacions sofertes per les dones durant el 2019. Els alumnes també han representat amb llenguatge de signes la cançó Una puerta violeta, de Rozalén per escenificar el turment que pateixen moltes dones en l'àmbit domèstic a mans de les seves parelles.

Manifest dels alumnes de 4t ESO contra la violència masclista (clica AQUÍ)

Representació amb llenguatge de signes de la cançó Una puerta violeta, de Rozalén (per veure sencer clica AQUÍ)

Benvolguts pares/mares

Vos convoquem a una reunió informativa el dia 24 de setembre a les 19:30 hores al Saló d'actes.

-Visita dels alumnes alemanys.

Atentament,
Ana Sánchez Torrente, Gerardo Segura, María Pons Marquès

La propera setmana realitzarem les reunions d'inici de curs entre famílies i tutors.

Dimarts 8 d'octubre

19:00h. REUNIÓ 1r i 2n d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor/cotutor, -a.

20:00h. REUNIÓ 3r d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor/cotutor, -a.

Dimecres 9 d'octubre

19:00h. REUNIÓ 4t d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor/cotutor, -a.

20:00h. REUNIÓ d'FPB, CICLE FORMATIU i BATXILLERAT. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor/-a.

Benvolgudes famílies,

Aquest  divendres 20 de setembre l’alumnat  d'ESO farà una sortida de convivència de 8 a 14.05.

1r ESO: BInimel.la i Pregonda

2n ESO: Binigaus

3r ESO: Cavalleria

4t ESO: Ses Salines de la Concepció- Son Parc

Els alumnes només hauran de portar una petita motxilla amb:

berenar, tovallola, banyador, crema solar, aigua i moltes ganes de passar-ho bé!!!

L’AMPA es fa càrrec de les despeses d'aquesta sortida

Us recordem que les sortides extraescolars són d'assistència obligatòria i es consideren com a dia lectiu.

Atentament,

Equip Directiu