La propera setmana realitzarem les reunions d'inici de curs entre famílies i tutors.

Dimarts 8 d'octubre

19:00h. REUNIÓ 1r i 2n d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor/cotutor, -a.

20:00h. REUNIÓ 3r d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor/cotutor, -a.

Dimecres 9 d'octubre

19:00h. REUNIÓ 4t d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor/cotutor, -a.

20:00h. REUNIÓ d'FPB, CICLE FORMATIU i BATXILLERAT. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor/-a.

Benvolgudes famílies,

Aquest  divendres 20 de setembre l’alumnat  d'ESO farà una sortida de convivència de 8 a 14.05.

1r ESO: BInimel.la i Pregonda

2n ESO: Binigaus

3r ESO: Cavalleria

4t ESO: Ses Salines de la Concepció- Son Parc

Els alumnes només hauran de portar una petita motxilla amb:

berenar, tovallola, banyador, crema solar, aigua i moltes ganes de passar-ho bé!!!

L’AMPA es fa càrrec de les despeses d'aquesta sortida

Us recordem que les sortides extraescolars són d'assistència obligatòria i es consideren com a dia lectiu.

Atentament,

Equip Directiu

Ferreries,17de setembre 2019

Benvolguts pares/mares

Vos convoquem a una reunió informativa el dia 24 de setembre a les 19:30 hores al Saló d'actes.

-Visita dels alumnes alemanys.

Atentament,
Ana Sánchez Torrente, Gerardo Segura, María Pons Marquès

El proper dimarts 10 de setembre a les 19.30 farem una reunió informativa pels pares i mares dels alumnes que començaran 1r d'ESO.

CONVOCATÒRIA DE REUNIÓ D'ACOLLIDA PER A PARES DEL 1r d'ESO CURS 2019/20

Lloc: sala d'actes de l'IES Biel Martí.

Dia: dimarts 10 de setembre de 2019.

Hora: 19:30h

ORDRE DEL DIA

1. Informació sobre el dia d'acollida: 11 de setembre.

2. Presentació de l'equip docent.

3. Presentació del Projecte IPAD.

4. Preguntes, precs i suggeriments.

Ferreries 4 de setembre de 2019

L'equip directiu