Publicació de la llista definitiva de persones admeses i en espera (totes les opcions). En cas de no haver obtingut plaça a cap de les opcions, a la llista hi figura data i hora de cita prèvia per escollir les vacants que quedin a tots cicles formatius.

LLISTA CFGM (cicle formatiu)

LLISTA FPB (formació professional bàsica)

CONSULTA TELEMÀTICA PROCÉS D'ADMISSIÓ FP: enllaç web caib.

Matrícula no presencial als cicles formatius i FPB: 23, 24 i 25 de setembre.

Vos heu de descarregar, emplenar, firmar, escanejar i enviar al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. (FINS DIA 25) els documents següents, segons el cas (CF o FPB):

- IMPRÈS DE MATRÍCULA CF 2020/21.

- FULL DE PAGAMENT CF.

- DECLARACIÓ RESPONSABLE PROTOCOLS COVID-19. (CF i FPB)

- CONSENTIMENT PCR. (CF i FPB)

- FULL D'AUTORITZACIONS _CF_FPB2n curs.

- FULL D'AUTORITZACIONS_FPB1r curs.

- FULL INSCRIPCIÓ AMPA.

Publicació de la llista provisional de persones admeses i en espera (primeres opcions). La informació que apareix a les altres opcions no s'ha de tenir en compte fins que surtin les llistes definitives.

LLISTA CFGM (cicle formatiu)

LLISTA FPB (formació professional bàsica)

Termini per reclamacions, rectificacions i revisions: 15, 16 i 17 de setembre.

CONSULTA TELEMÀTICA PROCÉS D'ADMISSIÓ FP: enllaç web caib.

Benvolgudes famílies,

Malauradament, ens trobem amb un inici de curs complex i ple d’incerteses. Així i tot fa dies que estem treballant perquè tots els alumnes puguin venir al centre de la manera més normalitzada possible.

Com ja sabeu, el mes de juliol vam deixar fet un pla de contingència el qual contempla tres possibles escenaris per desenvolupar les classes. Tot i que encara no hi ha instruccions publicades se’ns ha dit que havíem de començar el curs amb l’escenari B. Segons les mesures publicades per la Conselleria d’Educació dicten: A partir de 2n d’ESO, Batxillerat, FP i altres, els centres podran adoptar sistemes d’ensenyament semipresencial. Ara bé, davant el fet que el nostre pla de contingència pel que fa l’escenari B contempla la màxima presencialitat a tots els nivells, i gràcies a la bona disponibilitat de l’Ajuntament i l’Ateneu Musical de Ferreries, ha estat possible aconseguir la presencialitat absoluta a tots els nivells, excepte el Cicle de Formació Professional que haurà de ser semipresencial.

La informació detallada dels grups i espais a emprar us les donarem en les properes reunions amb les famílies. Al document enllaçat trobareu una graella amb la data i horaris de l’acollida de l’alumnat i de les reunions telemàtiques d’inici de curs amb les famílies.

Així mateix aprofitam aquesta circular per informar-vos de la conveniència d’instal·lar als telèfons mòbil l’aplicació radarCovid: http://www.caib.es/sites/radarcovid/ca/radar_covid/?campa=yes.

L’equip directiu

Ferreries 4 de setembre de 2020

CIRCULAR INFORMATIVA, DATES INICI CURS ALUMNES I REUNIONS FAMÍLIES: document per descarregar.

Les llistes dels grups de 1r d'ESO les coneixereu en rebre la invitació per a la reunió amb les famílies de dia 9 de setembre. A la resta de nivells d'ESO no hi ha canvis respecte dels grups del curs passat.

1r ESO: classes normals de 8 a 13.00 hores. Transport escolar
2n ESO: classes normals de 8 a 13.00 hores. Transport escolar
3r ESO: Sortida de convivència de 8 a 13.00 hores. Transport escolar
4t ESO: Sortida de convivència de 8 a 13.00 hores. Transport escolar
1r batx : Acollida a l'Auditori 8 a 13.00 hores.
2nbatx : Acollida a l'Auditori 9 a 13.00 hores.

Dimarts 15 de setembre les classes i els horaris seràn els normals per tots els nivells: de 8 a 14.00

Transport escolar per l'ESO de 8 a 14.00

Enllaç al vídeo tutorial per reiniciar la contrasenya de Gestib: VÍDEO