Els alumnes de 1r de Formació professional bàsica, han adequat dos ordinadors per posar al servei dels usuaris del Casal jove. Dins l’aula els van arranjar i instal·lar el programari, després els van muntar al Casal. Per altra banda, els alumnes de 2n van organitzar tot el cablejat i l’electrònica de xarxa del punt d’informació del mateix Casal.

Unes pràctiques reals, que pretenen donar sentit als seus estudis i alhora col·laborar amb les entitats de Ferreries.

Aquí teniu la presentació que veuran els vostres fills respecte a l'orientació pel curs que ve. Per altra banda us adjuntam uns links que també us poden ajudar.

Si teniu algun dubte podeu posar-vos en contacte amb ORIENTACIÓ: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Attachments:
Download this file (Orientació 3r 2020-21.pdf)Orientació 3r 2020-21.pdf1989 kB

Seguint les instruccions rebudes per Conselleria avui a les 14.15h, us comunicam que una organització sindical ha convocat vaga general per al proper dilluns 8 de març a Menorca.

Des de la direcció del centre us informam que el centre estarà obert durant tot l'horari lectiu i tot l'alumnat que acudeixi al centre serà degudament atès.

Atentament,

L'Equip Directiu.

Aquí teniu la presentació que van veure els vostres fills respecte a l'orientació pel curs que ve. Per altra banda us adjuntam uns links que també us poden ajudar.

Attachments:
Download this file (ORIENTACIÓ 4t ESO 2020-21.pdf)ORIENTACIÓ 4t ESO 2020-21.pdf2249 kB

Els guanyadors del Concurs de Microrelats d'Hivern 2020 han sigut:

1a categoria. Guanyadora: Laia Rubiales.

Finalista: Carla Gomila.

2a categoria. Guanyador: Jaume Morlà