Benvolgudes famílies,

El proper DILLUNS 21 de JUNY els nostres alumnes faran la sortida de fianl de curs. Els destins són els següents:

1r ESO  Sant Tomàs- Atalis. Preu 4.5€

2n ESO Ses Salines de la Concepció- Son Parc. Preu 5.5€

3r ESO Migjorn- Binigaus. Preu 4.5€

4t ESO Ciutadella- Catamarà 30,5€

1r Batx  Cala Galdana- Macarella 4.1€

Qué han de dur?

• Crema solar
  • Calçat adequat
  • Aigua suficient
  • Un bon berenar
  • Roba de recanvi
  • Banyador
  • Gorra
  • i ganes de disfrutar de la sortida

A partir de dilluns 17 de maig iniciam les reunions telemàtiques d'orientació escolar i matrícula en línia per al curs 2021/22.  L'enllaç a les convocatòries el trobareu a la circular que publicarem al Gestib i al correu de l'alumnat (@iesbielmarti.cat).

Aquí anirem penjant documents complementaris a aquelles reunions (Presentacions d'Orientació acadèmica, tutorial matrícula en línia, descripció de les matèries optatives).

Dilluns 17 de maig alumnat i famílies de 1r d'ESO (curs 2020/21).

- Presentació d'Orientació acadèmica

- Descripció optatives 2n ESO.

Dimarts 18 de maig alumnat i famílies de 2n d'ESO (curs 2020/21).

- Presentació d'Orientació acadèmica.

- Descripció optatives 3r ESO.

Dimecres 19 de maig alumnat i famílies de 3r d'ESO (curs 2020/21).

- Presentació d'Orientació acadèmica.

- Descripció optatives 4t ESO.

Dijous 20 de maig alumnat i famílies de 4t d'ESO (curs 2020/21).

- Presentació d'Orientació acadèmica.

- Descripció matèries troncals i específiques 1r Batxillerat.

Dijous 20 de maig alumnat i famílies de 1r de Batxillerat (curs 2020/21).

- Presentació d'Orientació acadèmica.

- Descripció matèries troncals i específiques 2n Batxillerat.

- FULL DE PAGAMENT MATRÍCULA BATXILLERAT (1r i 2n).

Dimarts, dimecres i dijous dies 1-3 de juny alumnat i famílies de 6è de primària (curs 2020/21)

- Presentació famílies 1r ESO 21/22.

- Descripció matèries optatives 1r ESO.

PORTES OBERTES VIRTUALS

- TUTORIALS MATRÍCULA EN LÍNIA. SÓN IGUALS PER A TOTS EL NIVELLS

a) Accés amb usuari i contrasenya Gestib Famílies (Els qui ja hi tenen accés). CATALÀ/CASTELLÀ.

b) Accés amb codi i dades personals (Els qui no poden accedir al Gestib Famílies). CATALÀ/CASTELLÀ.

CANVI DE CONTRASENYA GESTIB/FAMÍLIES. Tutorial.

SI TENIU PROBLEMES D'ACCÉS enviau missatge al correu de l'institut: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

- FULL AFILIACIÓ AMPA. El podeu enviar, signat i escanejat, al seu correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

- Sol·licitud transport escolar ALUMNAT ESO. L'heu d'enviar, signat i escanejat, al seu correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

- Informació Programa reutilització de Llibres ALUMNAT ESO.

Seguint les instruccions rebudes per Conselleria, us comunicam que hi ha convocada vaga de personal temporal i interí de les administracions públiques per al proper divendres 18 de juny.

Des de la direcció del centre us informam que el centre estarà obert durant tot l'horari lectiu i tot l'alumnat que acudeixi al centre serà degudament atès.

Atentament,

L'Equip Directiu.

Gràcies a totes les famílies per la vostra assistència a la jornada de portes obertes. Us adjuntam les presentacions que us vam passar de FPB i GM.