El proper dijous, 19 d'octubre, realitzarem les reunions d'inici de curs entre famílies i tutors dels grups de Batxillerat, FP i FPB. L'ordre horari de les reunions serà el següent:

19:00 REUNIÓ FPB. Lloc: Sala d'actes.

19:30 REUNIÓ BATXILLERAT. Lloc: Sala d'actes.

20:00 REUNIÓ CICLE FORMATIU. Lloc: Sala d'actes

Us deixam aquí un TUTORIAL PER REINICIAR LES CONTRASENYES d'accés al Gestib-famílies. ALERTA: les contrasenyes generades que rebreu al mòbil S'HAN DE CANVIAR de seguida perquè caduquen a les 24 hores d'haver-les rebudes.

Si, tot i seguir les indicacions del tutorial, continuen els problemes d'accés, us podeu passar per la secretaria de l'institut els matins, entre les 8:00 i les 14:00h.

A més, us deixam l'enllaç al wiki del Gestib amb les PREGUNTES MÉS FREQÜENTS en la gestió i ús de la Web de FAMÍLIES.

Aquí trobareu resposta als dubtes més freqüents. Per exemple, se'ns ha fet la consulta sobre l'accés a la informació en cas de tenir més d'un fill. RESPOSTA:

• En cas de tenir més d'un fill escolaritzat o alumne tutoritzat, fent un clic sobre el nom de l'alumne que es veu en cada moment es desplegarà la llista dels altres alumnes dels que es pot consultar la informació disponible, i fent un clic sobre l'alumne desitjat, es farà el canvi d'alumne podent accedir a les dades de l'alumne acabat de triar.

CIRCULAR INFORMATIVA SORTIDES DE CONVIVÈNCIA CURS 2017-18

Benvolguts pares i mares,

Com és de costum, a principi de curs s'organitza una sortida a la platja per a cada nivell. És una jornada lectiva que es fa fora del centre, on es treballa mitjançant diferents activitats, la cohesió de grup, la convivència, la relació amb el tutor i la resta de professorat. Per tant, és d'assistència obligada i les normes són les mateixes que les de dins del centre. Recordar així que, no es pot fer ús del mòbil ni d'aparells electrònics.

Aquestes sortides estan previstes per aquest divendres 22 de setembre i l’horari lectiu, serà com cada dia, de 8’00h a 14'05h. Les sortides són les següents:

1r ESO: Binimel·là - Pregonda

2n ESO: Es Migjorn - Barranc - Binigaus

3r ESO: Cavalleria

4t ESO: Ses Salines - Son Parc

Material necessari: calçat adequat, banyador, crema solar, gorra, ulleres de sol, tovallola de platja, roba de recanvi. És recomanable també portar paraigües i/o impermeable.

Àpats: berenar i aigua.

Sortida totalment subvencionada per l'AMPA.

Salutacions de l'Equip Directiu.

El proper dimarts, 3 d'octubre, realitzarem les reunions d'inici de curs entre famílies i tutors dels grups d'ESO. L'ordre horari de les reunions serà el següent:

19:00 REUNIÓ 2n D'ESO. Lloc: Sala d'actes.

19:30 REUNIÓ 3r d'ESO. Lloc: Sala d'actes.

20:00 REUNIÓ 4t d'ESO. Lloc: Sala d'actes.

20:00 REUNIÓ 1r d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor.

A més d'aquestes reunions amb els tutors i tutores, la Coordinació de viatge de 4t d'ESO convoca també a les famílies de l'alumnat interessat en participar en aquesta activitat. Lloc: Aula 15 a les 19:30h.

L'Equip Municipal d'Intervenció des Mercadal organitza el "Taller d'orientació, informació i assessorament per a pares i mares amb fills en l'etapa de 1r i 2n d'ESO" dirigit a pares des Mercadal i Fornells. Dates previstes: els dimarts de novembre de 19 a 21h al Centre de Convencions des Mercadal.

FULL INFORMATIU I D'INSCRIPCIÓ (descarregar)