Dimecres 6 de febrer un grup d'alumnes de 1r d'ESO juntament amb el director del centre van fer el lliurament dels doblers recaptats a la cursa solidària d'aquest curs 18/19 que va tenir lloc el passat desembre. Enguany la recaptació de 923,89€ va ser destinada al Fons Menorquí de Cooperació. L'entitat va venir al centre a recollir els diners i ens va explicar que destinarien el recaptat a un projecte que tenen a Menorca.

Moltes gràcies a tots i totes per haver participat.

El proper dimecres 6 de febrer a les 19.00 a la Sala d'Actes farem la reunió informativa del viatge a Barcelona de 2n de batxillerat per visitar el Saló de l'ensenyament i diferents universitats.

Xerrada a l'Ateneu de Maó

Al Blog de la Biblioteca hi ha recomanacions de llibres per regalar aquest Nadal. Hi podeu accedir a través de la pestanya ALUMNAT > BLOC BIBLIOTECA o a través d'aquest ENLLAÇ.

La revista d'Ona en ona us desitja Bon Nadal