Aquest dijous 30 de novembre, se celebra a Ferreries el Dia Internacional de la Ciutat Educadora. La nostra escola hi participa de manera activa i ens agradaria comptar-hi amb la vostra presència.

Serà una estona de compartir la nostra tasca educativa d’una forma lúdica i divertida: tallers manipulatius, matemàtics i artístics; bàsquet, jocs populars i circuits esportius, iniciació al Tai-Xí; contacontes , taller de llatra… I, per acabar, bereneta de xocolata amb coca.

Veniu a celebrar que vivim en un poble educador! Us hi esperam a tots i totes!

Us deixam aquí un TUTORIAL PER REINICIAR LES CONTRASENYES d'accés al Gestib-famílies. ALERTA: les contrasenyes generades que rebreu al mòbil S'HAN DE CANVIAR de seguida perquè caduquen a les 24 hores d'haver-les rebudes.

Si, tot i seguir les indicacions del tutorial, continuen els problemes d'accés, us podeu passar per la secretaria de l'institut els matins, entre les 8:00 i les 14:00h.

A més, us deixam l'enllaç al wiki del Gestib amb les PREGUNTES MÉS FREQÜENTS en la gestió i ús de la Web de FAMÍLIES.

Aquí trobareu resposta als dubtes més freqüents. Per exemple, se'ns ha fet la consulta sobre l'accés a la informació en cas de tenir més d'un fill. RESPOSTA:

• En cas de tenir més d'un fill escolaritzat o alumne tutoritzat, fent un clic sobre el nom de l'alumne que es veu en cada moment es desplegarà la llista dels altres alumnes dels que es pot consultar la informació disponible, i fent un clic sobre l'alumne desitjat, es farà el canvi d'alumne podent accedir a les dades de l'alumne acabat de triar.

Demà dimarts 24 d'octubre a partir de les 20h, tindrà lloc a la sala d'actes de l'IES Biel Martí l'Assemblea general de l'AMPA del nostre centre.

El proper dimarts, 3 d'octubre, realitzarem les reunions d'inici de curs entre famílies i tutors dels grups d'ESO. L'ordre horari de les reunions serà el següent:

19:00 REUNIÓ 2n D'ESO. Lloc: Sala d'actes.

19:30 REUNIÓ 3r d'ESO. Lloc: Sala d'actes.

20:00 REUNIÓ 4t d'ESO. Lloc: Sala d'actes.

20:00 REUNIÓ 1r d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor.

A més d'aquestes reunions amb els tutors i tutores, la Coordinació de viatge de 4t d'ESO convoca també a les famílies de l'alumnat interessat en participar en aquesta activitat. Lloc: Aula 15 a les 19:30h.