Aquest és el nombre de loteria de Nadal que ven l'alumnat de 4t d'ESO. Si en voleu, bé dècims (a 23€) o bitllets (a 5€), els podeu demanar a l'alumnat directament o reservar-los a la secretaria del centre.

Molta sort!!!

El proper dimarts 9 d'octubre realitzarem les reunions d'inici de curs entre famílies i tutors dels grups d'ESO. L'ordre horari de les reunions serà el següent:

19:00 REUNIÓ 2n D'ESO. Lloc: Sala d'actes.

19:30 REUNIÓ 1r d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor.

19:30 REUNIÓ 3r d'ESO. Lloc: Sala d'actes.

19:30 REUNIÓ 4t d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor.

Dimecres 10 d'octubre tindran lloc les reunions amb les famílies i tutors dels grups de BATXILLERAT, FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA i CICLE FORMATIU.

19:00 REUNIÓ d'FPB. Lloc: Sala d'actes.

19:30 REUNIÓ BATXILLERAT. Lloc: Sala d'actes.

20:00 REUNIÓ CICLE FORMATIU. Lloc: Sala d'actes.

PROCÉS DE RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR

Entre els mesos d'octubre i desembre renovarem el Consell Escolar de l'institut. Avui hem imprès els censos (alumnat, professorat, famílies i PAS) que serviran de base al sorteig de la Junta.

Divendres 5 d'octubre farem el sorteig públic dels membres titulars i suplents de la Junta Electoral.

Lloc: despatx de direcció.

Hora: 10h.

Divendres 21 de setembre els alumnes d'ESO faran una sortida de convivència amb els seus tutors. L'horari serà de 8.00 a 14.00

L'alumnat ha de dur roba i calçat còmode, banyador, crema solar, berenar i aigua.

Sortides:

1r ESO: Binimel.la- Pregonda

2n ESO:Migjorn- Binigaus

3r ESO: Poblat Torre d’en Galmés- Cala’n Porter

4t ESOSes Salines de la Concepció- Son Parc

La sortida està subvencionada per l'AMPA de l'IES Biel Martí.