Adjunt trobareu tota la informació sobre la inscripció a les proves PBAU 20-21.

Download this file (Informació PBAU 2021.pdf)Informació PBAU 2021.pdf532 kB

Els alumnes de 1r de Formació professional bàsica, han adequat dos ordinadors per posar al servei dels usuaris del Casal jove. Dins l’aula els van arranjar i instal·lar el programari, després els van muntar al Casal. Per altra banda, els alumnes de 2n van organitzar tot el cablejat i l’electrònica de xarxa del punt d’informació del mateix Casal.

Unes pràctiques reals, que pretenen donar sentit als seus estudis i alhora col·laborar amb les entitats de Ferreries.

Aquí teniu la presentació que van veure els vostres fills respecte a l'orientació pel curs que ve. Per altra banda us adjuntam uns links que també us poden ajudar.

Si teniu algun dubte podeu posar-vos en contacte amb ORIENTACIÓ: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Attachments:
Download this file (ORIENTACIÓ 4t ESO 2020-21.pdf)ORIENTACIÓ 4t ESO 2020-21.pdf2249 kB

Aquí teniu la presentació que veuran els vostres fills respecte a l'orientació pel curs que ve. Per altra banda us adjuntam uns links que també us poden ajudar.

Download this file (Orientació 3r 2020-21.pdf)Orientació 3r 2020-21.pdf1989 kB

Seguint les instruccions rebudes per Conselleria avui a les 14.15h, us comunicam que una organització sindical ha convocat vaga general per al proper dilluns 8 de març a Menorca.

Des de la direcció del centre us informam que el centre estarà obert durant tot l'horari lectiu i tot l'alumnat que acudeixi al centre serà degudament atès.

Atentament,

L'Equip Directiu.