Benvolgudes famílies,

El proper DILLUNS 21 de JUNY els nostres alumnes faran la sortida de fianl de curs. Els destins són els següents:

1r ESO  Sant Tomàs- Atalis. Preu 4.5€

2n ESO Ses Salines de la Concepció- Son Parc. Preu 5.5€

3r ESO Migjorn- Binigaus. Preu 4.5€

4t ESO Ciutadella- Catamarà 30,5€

1r Batx  Cala Galdana- Macarella 4.1€

Qué han de dur?

• Crema solar
  • Calçat adequat
  • Aigua suficient
  • Un bon berenar
  • Roba de recanvi
  • Banyador
  • Gorra
  • i ganes de disfrutar de la sortida

Seguint les instruccions rebudes per Conselleria, us comunicam que hi ha convocada vaga de personal temporal i interí de les administracions públiques per al proper divendres 18 de juny.

Des de la direcció del centre us informam que el centre estarà obert durant tot l'horari lectiu i tot l'alumnat que acudeixi al centre serà degudament atès.

Atentament,

L'Equip Directiu.

Gràcies a totes les famílies per la vostra assistència a la jornada de portes obertes. Us adjuntam les presentacions que us vam passar de FPB i GM.

A partir de dilluns 17 de maig iniciam les reunions telemàtiques d'orientació escolar i matrícula en línia per al curs 2021/22.  L'enllaç a les convocatòries el trobareu a la circular que publicarem al Gestib i al correu de l'alumnat (@iesbielmarti.cat).

Aquí anirem penjant documents complementaris a aquelles reunions (Presentacions d'Orientació acadèmica, tutorial matrícula en línia, descripció de les matèries optatives).

Dilluns 17 de maig alumnat i famílies de 1r d'ESO (curs 2020/21).

- Presentació d'Orientació acadèmica

- Descripció optatives 2n ESO.

Dimarts 18 de maig alumnat i famílies de 2n d'ESO (curs 2020/21).

- Presentació d'Orientació acadèmica.

- Descripció optatives 3r ESO.

Dimecres 19 de maig alumnat i famílies de 3r d'ESO (curs 2020/21).

- Presentació d'Orientació acadèmica.

- Descripció optatives 4t ESO.

Dijous 20 de maig alumnat i famílies de 4t d'ESO (curs 2020/21).

- Presentació d'Orientació acadèmica.

- Descripció matèries troncals i específiques 1r Batxillerat.

Dijous 20 de maig alumnat i famílies de 1r de Batxillerat (curs 2020/21).

- Presentació d'Orientació acadèmica.

- Descripció matèries troncals i específiques 2n Batxillerat.

- FULL DE PAGAMENT MATRÍCULA BATXILLERAT (1r i 2n).

Dimarts, dimecres i dijous dies 1-3 de juny alumnat i famílies de 6è de primària (curs 2020/21)

- Presentació famílies 1r ESO 21/22.

- Descripció matèries optatives 1r ESO.

PORTES OBERTES VIRTUALS

- TUTORIALS MATRÍCULA EN LÍNIA. SÓN IGUALS PER A TOTS EL NIVELLS

a) Accés amb usuari i contrasenya Gestib Famílies (Els qui ja hi tenen accés). CATALÀ/CASTELLÀ.

b) Accés amb codi i dades personals (Els qui no poden accedir al Gestib Famílies). CATALÀ/CASTELLÀ.

CANVI DE CONTRASENYA GESTIB/FAMÍLIES. Tutorial.

SI TENIU PROBLEMES D'ACCÉS enviau missatge al correu de l'institut: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

- FULL AFILIACIÓ AMPA. El podeu enviar, signat i escanejat, al seu correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

- Sol·licitud transport escolar ALUMNAT ESO. L'heu d'enviar, signat i escanejat, al seu correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

- Informació Programa reutilització de Llibres ALUMNAT ESO.

DIVENDRES, 29 DE MAIG

Aquest divendres l'alumnat de 1r durà a terme l'activitat Performance de carrer per la conscienciació en l'ús dels plàstics.

Benvolgudes famílies, us volem comunicar que divendres de les 10.15 h a les 11.10 h. durem a terme pels carrers i la plaça d'Espanya de Ferreries aquesta activitat que hem estat preparant les darreres setmanes.

Us ho feim saber per si teniu l'oportunitat d'acompanyar-nos, tot i que sabem que segurament tindreu feina, però per si de cas, sempre és més il·lusionant si s'afegeix el màxim de públic possible.

Vam acordar que l'alumnat portaria roba de color negre, per uniformar de qualque manera la representació.

Res més. Gràcies per la vostra col·laboració.