Enllaç al vídeo tutorial per reiniciar la contrasenya de Gestib: VÍDEO

A partir de dilluns 18 de maig iniciam les reunions telemàtiques d'orientació escolar i matrícula en línia per al curs 2020/21.  Les convocatòries les enviaran els tutors/cotutors i s'haurà d'accedir a les reunions a través del correu del centre de l'alumnat: @iesbielmarti.cat.

Aquí anirem penjant documents complementaris a aquelles reunions (Presentacions d'Orientació acadèmica, tutorial matrícula en línia i descripció de les matèries optatives).

Dilluns 18 de maig alumnat i famílies de 2n d'ESO (curs 2019/20).

- Presentació d'Orientació acadèmica

- TUTORIALS MATRÍCULA EN LÍNIA. SÓN IGUALS PER A TOTS EL NIVELLS

a) Accés amb usuari i contrasenya Gestib Famílies (Els qui ja hi tenen accés). CATALÀ/CASTELLÀ.

b) Accés amb codi i dades personals (Els qui no poden accedir al Gestib Famílies). CATALÀ/CASTELLÀ.

CANVI DE CONTRASENYA GESTIB/FAMÍLIES. Tutorial.

SI TENIU PROBLEMES D'ACCÉS enviau missatge al correu de l'institut: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

- Descripció de les matèries optatives de 3r d'ESO

Dimarts 19 de maig alumnat i famílies de 3r d'ESO (curs 2019/20).

- Descripció de les matèries optatives de 4t d'ESO.

Dimecres 20 de maig alumnat i famílies de 4t d'ESO (curs 2019/20).

Dijous 28 de maig alumnat i famílies de 1r de Batxillerat (curs 2019/20).

Dimarts 9 de juny alumnat i famílies de 1r d'ESO (curs 2019/20).
- Descripció de les matèries optatives de 2n d'ESO.
- Full de pagament del Programa de Reutilització de Llibres 20/21.

Dimecres 17 de juny alumnat i famílies de 6è d'EP (curs 2019/20)
- Presentació Reunió informativa famílies 1r ESO 20/21.
- Descripció de les matèries optatives de 1r d'ESO.
- Full de pagament del Programa de Reutilització de Llibres 20/21.

CARTA SOCIS INSCRIPCIÓ AMPA. (en format editable) INFORMACIÓ IMPORTANT PER A TOTS ELS NIVELLS

CARTA AMPA. (en format PDF)

El proper dilluns 22 de juny es lliuraran les notes de final de curs a través del GESTIB.

El període de reclamacions d'ESO, 1r batx, 1r i 2n FPB i 1r CF són els dies 22 i 23 de juny.

El període de reclamacions de 2n de batx és el 22 de juny.

A partir del 22 de juny els tutors/es i cotutores concertaran entrevistes on-line amb les famílies per tancar el curs 19-20

Aquí vos deixam per a la vostra consulta el material informatiu que ens ha fet arribar Conselleria sobre les fases 2 i 3 de la desescalada.

EN CATALÀ.

EN CASTELLANO.