Aquest dijous 19 de novembre a partir de les 19:45h l'AMPA celebrarà l'Assemblea general ordinària al nostre institut. Podeu descarregar-vos i llegir-ne la CONVOCATÒRIA.

Volem donar l'enhorabona a na Laia Rubiales Pons per haver estat sel·leccionada a participar a l'Estalmat-IB per al bienni 2020-2022. Així també volem donar l'enhorabona a en Sergi Pons Deyà i a n'Adrià Icart Andreu per ser dos alumnes veterans dins dels programa. Estem molt contents de que pugueu gaudir d'aquesta enriquidora experiènciaENHORABONA A TOTS TRES!

Davant la convocatòria de vaga per dimarts 29 de setembre, la direcció del centre vos informa que els vostres fills/-es seran atesos adequadament durant tot l'horari lectiu.

Enllaç al vídeo tutorial per reiniciar la contrasenya de Gestib: VÍDEO

ACOLLIDA  ALUMNAT CF I FPB

DIMARTS 29 de setembre

1r FPB  8.00 Rebuda del tutor a la porta principal

2n FPB 9.00 Rebuda del tutor a la porta principal

DIMARTS 29 de setembre

1r CF grup A* - 8.00 Rebuda de la tutora a la porta principal

2n CF grup A*- 9.00 Rebuda de la tutora a la porta principal

DIMECRES 30 de setembre

1r CF grup B*-  8.00 Rebuda de la tutora a la porta principal

2n CF grup B*-  9.00 Rebuda de la tutora a la porta principal

* Els grups A i B serán definits pels equips docents i els alumnes rebran un correu per saber a quin grup pertanyen.

Reunions amb famílies

Dimecres 30 de setembre