El proper dimarts 9 d'octubre realitzarem les reunions d'inici de curs entre famílies i tutors dels grups d'ESO. L'ordre horari de les reunions serà el següent:

19:00 REUNIÓ 2n D'ESO. Lloc: Sala d'actes.

19:30 REUNIÓ 1r d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor.

19:30 REUNIÓ 3r d'ESO. Lloc: Sala d'actes.

19:30 REUNIÓ 4t d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor.

Dimecres 10 d'octubre tindran lloc les reunions amb les famílies i tutors dels grups de BATXILLERAT, FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA i CICLE FORMATIU.

19:00 REUNIÓ d'FPB. Lloc: Sala d'actes.

19:30 REUNIÓ BATXILLERAT. Lloc: Sala d'actes.

20:00 REUNIÓ CICLE FORMATIU. Lloc: Sala d'actes.

PROCÉS DE RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR

Entre els mesos d'octubre i desembre renovarem el Consell Escolar de l'institut. Avui hem imprès els censos (alumnat, professorat, famílies i PAS) que serviran de base al sorteig de la Junta.

Divendres 5 d'octubre farem el sorteig públic dels membres titulars i suplents de la Junta Electoral.

Lloc: despatx de direcció.

Hora: 10h.

Divendres 21 de setembre els alumnes d'ESO faran una sortida de convivència amb els seus tutors. L'horari serà de 8.00 a 14.00

L'alumnat ha de dur roba i calçat còmode, banyador, crema solar, berenar i aigua.

Sortides:

1r ESO: Binimel.la- Pregonda

2n ESO:Migjorn- Binigaus

3r ESO: Poblat Torre d’en Galmés- Cala’n Porter

4t ESOSes Salines de la Concepció- Son Parc

La sortida està subvencionada per l'AMPA de l'IES Biel Martí.

CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ

L'alumnat del CFGM farà l'horari ordinari (de 8:00 a 14:05h) ja a partir de divendres 21 de setembre. Transports Menorca, S.A. (TMSA) ens ha comunicat que a partir d'aquest mateix divendres entrarà en servei el bus que passava per Ferreries a les 14:30h amb direcció a Ciutadella.

FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA

L'alumnat de FPB farà un horari reduït divendres 21 de setembre:

1r FPB: de 10 a 11h.

2n FPB: d'11 a 12h.