Aquí us deixam perquè les pugueu descarregar, les presentacions que es projectaran a les reunions d'orientació dirigida a les famílies del centre.

PRESENTACIÓ ORIENTACIÓ 6è d'EP curs 2016/17.

PRESENTACIÓ ORIENTACIÓ 2n d'ESO curs 2016/17.

PRESENTACIÓ ORIENTACIÓ 3r d'ESO curs 2016/17.

PRESENTACIÓ ORIENTACIÓ 4t d'ESO curs 2016/17.

Aquí teniu les ressenyes explicatives de les diferents materies opcionals per nivells:

OPTATIVES DE 1r d'ESO

OPTATIVES DE 2n d'ESO

OPTATIVES DE 3r d'ESO

OPTATIVES DE 4t d'ESO

TRONCALS I ESPECÍFIQUES DE 1r DE BATXILLERAT

TRONCALS I ESPECÍFIQUES DE 2n DE BATXILLERAT

La propera setmana farem reunions informatives dirigides a les famílies sobre el curs 2017/18.

Les convocatòries s'han enviat a través del Gestib-famílies i també us les podeu descarregar aquí mateix:

Alumnat de 4t d'ESO (curs 16/17). DIMARTS 16 de maig a les 19:30h  a la sala d'actes. CONVOCATÒRIA.

Alumnat de 2n d'ESO (curs 16/17) DIMECRES 17 de maig a les 19:00h. CONVOCATÒRIA. 3r d'ESO (curs 16/17) DIMECRES 17 de maig a les 20:00h. Les dues reunions a la sala d'actes. CONVOCATÒRIA.

Alumnat de 6è EP (curs 16/17). DIJOUS 18 de maig a les 19:30h  a la sala d'actes. CONVOCATÒRIA.

Els alumnes de 3r de la ESO van tornar el diumenge passat 7 de maig del seu viatge d'intercanvi a Alemanya. Durant una setmana han conviscut amb les famílies dels seus companys alemanys de l'institut de la ciutat de Menden, davora de Düsseldorf, amb qui han estat en contacte durant tot el curs per practicar l'idioma.

Ha estat tota una experiència amb un programa a tope: activitats acadèmiques a l'institut de Menden, excursions a llacs i boscos de la regió, esports d'aventura com esquí aquàtic, escalada, salts a cames elàstiques, visites a les ciutats de Colònia, Dortmund i Menden. Tot això acompanyats del professors Gabi i Maria i dels professors anfitrions Franco i Bettsy que els van preparar totes aquestes activitats!

És ja la 3a edició d'aquest intercanvi i ara els alumnes ja estan frissant per rebre els companys el mes d'octubre!! Es hat sich gelohnt! Fins l'any que ve!

Enguany són moltes les activitats que vam organitzar per al Dia del Llibre, celebrat el divendres 28 perquè el dia 23 va coincidir amb Setmana Santa. Es va fer el lliurament de premis del Concurs de Fotopensament i "El personatge misteriós". També vam recitar poemes de Gloria Fuertes, de qui enguany es celebra el centenari del seu naixement. En homenatge a l'escriptora, des de la Biblioteca vam proposar a alumnes i professors venir al centre amb corbata. Si voleu saber-ne més, clicau a l'enllaç i us portarà al Bloc de la Biblioteca.