El proper dimarts dia 4 de desembre les classes acabaran a les 13 hores perquè hi ha eleccions sindicals.

Aquest divendres 30 de novembre, se celebra a Ferreries el Dia Internacional de la Ciutat Educadora.

El nostre institut hi participa de manera activa i ens agradaria comptar-hi amb la vostra presència.

Serà una estona de compartir la nostra tasca educativa d’una forma lúdica i divertida: tallers manipulatius, matemàtics i artístics; racó de lectura; contacontes, taller de llatra, truc i dòmino… I, per acabar, bereneta de xocolata amb coca.

Veniu a celebrar que vivim en un poble educador! Us hi esperam a tots i totes!

Ferreries Ciutat Educadora

Aquest és el nombre de loteria de Nadal que ven l'alumnat de 4t d'ESO. Si en voleu, bé dècims (a 23€) o bitllets (a 5€), els podeu demanar a l'alumnat directament o reservar-los a la secretaria del centre.

Molta sort!!!

Avui, de 18:00 a 21:00h, tenim les eleccions als representants del sector pares i mares al Consell Escolar de l'IES Biel Martí.

LLOC: Davant Consergeria de l'institut.

DATA i HORA: 26 de novembre de les 18 a les 21hores.

CANDIDATURES PRESENTADES:

- Maria Messeguer Burguera (mare d'en Marc Vendrell Messeguer -4tESOB- i de n'Aina Vendrell Messeguer -1rESOB-).

- Joan Pons Palliser (pare de na Laura Pons Salort -3rESOA-).

El proper dimarts 9 d'octubre realitzarem les reunions d'inici de curs entre famílies i tutors dels grups d'ESO. L'ordre horari de les reunions serà el següent:

19:00 REUNIÓ 2n D'ESO. Lloc: Sala d'actes.

19:30 REUNIÓ 1r d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor.

19:30 REUNIÓ 3r d'ESO. Lloc: Sala d'actes.

19:30 REUNIÓ 4t d'ESO. Lloc: Aula de referència de cada grup amb el tutor.

Dimecres 10 d'octubre tindran lloc les reunions amb les famílies i tutors dels grups de BATXILLERAT, FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA i CICLE FORMATIU.

19:00 REUNIÓ d'FPB. Lloc: Sala d'actes.

19:30 REUNIÓ BATXILLERAT. Lloc: Sala d'actes.

20:00 REUNIÓ CICLE FORMATIU. Lloc: Sala d'actes.