Divendres 21 de setembre els alumnes d'ESO faran una sortida de convivència amb els seus tutors. L'horari serà de 8.00 a 14.00

L'alumnat ha de dur roba i calçat còmode, banyador, crema solar, berenar i aigua.

Sortides:

1r ESO: Binimel.la- Pregonda

2n ESO:Migjorn- Binigaus

3r ESO: Poblat Torre d’en Galmés- Cala’n Porter

4t ESOSes Salines de la Concepció- Son Parc

La sortida està subvencionada per l'AMPA de l'IES Biel Martí.

CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ

L'alumnat del CFGM farà l'horari ordinari (de 8:00 a 14:05h) ja a partir de divendres 21 de setembre. Transports Menorca, S.A. (TMSA) ens ha comunicat que a partir d'aquest mateix divendres entrarà en servei el bus que passava per Ferreries a les 14:30h amb direcció a Ciutadella.

FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA

L'alumnat de FPB farà un horari reduït divendres 21 de setembre:

1r FPB: de 10 a 11h.

2n FPB: d'11 a 12h.

El proper dimarts 11 de setembre a les 20.00 farem una reunió informativa pels pares i mares dels alumnes que començaran 1r d'ESO.

El Ministeri d'Educació, Cultura i Esport ha publicat la convocatòria de beques a alumnes de nivells postobligatoris (Batxillerat, Formació Professional Bàsica i Cicles formatius).

Termini presentació sol·licituds: fins al 1 d'octubre de 2018.

Accés al tràmit telemàtic

INICI DE CURS 2018/19

Presentacions dimecres 12de setembre

1rESO: de 9 a 12 hores.

2nESO: de 10 a 12 hores.

3rESO: de 10 a 12 hores.

4tESO: de 10 a 12 hores.

Batxillerat: de 11 a 12 hores

-El bus recollirà l'alumnat per arribar a les 10h a l'institut i sortirà de l'institut a les 12h.

Els alumnes de 1r d'ESO han de venir pels seus mitjans; la tornada la podran fer amb el bus.

Inici de les classes lectives ESO i BATX

dijous 13 de setembre

Inici classes CF i FPB

dres                                                            Divendres 21 de setembre a les 8.00