Els alumnes de 3r de la ESO van tornar el diumenge passat 7 de maig del seu viatge d'intercanvi a Alemanya. Durant una setmana han conviscut amb les famílies dels seus companys alemanys de l'institut de la ciutat de Menden, davora de Düsseldorf, amb qui han estat en contacte durant tot el curs per practicar l'idioma.

Ha estat tota una experiència amb un programa a tope: activitats acadèmiques a l'institut de Menden, excursions a llacs i boscos de la regió, esports d'aventura com esquí aquàtic, escalada, salts a cames elàstiques, visites a les ciutats de Colònia, Dortmund i Menden. Tot això acompanyats del professors Gabi i Maria i dels professors anfitrions Franco i Bettsy que els van preparar totes aquestes activitats!

És ja la 3a edició d'aquest intercanvi i ara els alumnes ja estan frissant per rebre els companys el mes d'octubre!! Es hat sich gelohnt! Fins l'any que ve!