COMUNICAT FAMÍLIES

D’acord amb les instruccions de la Conselleria d’Educació de les Illes Balears que regulen el funcionament dels centres docents durant el període de suspensió temporal de l’activitat educativa presencial, l’equip directiu els fa arribar les diferents informacions:

-El centre romandrà obert durant l’horari lectiu habitual només amb la presència de l’equip directiu.

-Tota l’activitat educativa es durà a terme mitjançant el teletreball amb l’atenció a l’alumnat i a les famílies de manera no presencial.

-El professorat ha facilitat i facilitarà als propers dies a tots els alumnes quin serà el mitjà que farà servir per dur a terme les diferents tasques que s’hagin d’anar fent: classroom, moodle, correu electrònic, etc. Pautant ja les primeres feines.

-És molt important que tots els alumnes tenguin el seu correu electrònic operatiu i el consultin.

-Aquells alumnes que no puguin tenir accés a la informació digital s’han de posar en contacte amb el professor perquè els hi pugui proporcionar els mitjans i el material que els faci falta.

-El nostre sistema de contacte pot ser per via telefònica (971374201) o enviant un missatge a la següent adreça electrònica: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

-Les notes del segon trimestre podran ser consultades al Gestib a partir del divendres 20 de març per l’alumnat d’ESO i 1r de FPB. Les notes de primer de Batxillerat i de primer de Cicle Formatiu estaran disponible a partir del divendres 27 de març. Les famílies que no hi puguin accedir podran passar a recollir el butlletí imprès a l’institut en horari de matí sol·licitant cita prèvia al correu assenyalat al punt anterior.

-Tot l’alumnat ha de tenir ben clar que aquests quinze dies no són unes vacances. Des de casa és molt important posar un horari per fer feina i un horari d’esbarjo.

-El temps de lleure no ha de ser per fer trobades i reunions entre amics. Tal i com diuen totes les recomanacions, no és gens convenient que es concentrin grups de gent. És per això que es tanquen els centres escolars. Al llarg d’aquests dies la contenció del virus és el més important per tal de no col·lapsar el nostre sistema sanitari menorquí.

L’equip directiu.

Ferreries 13 de març de 2020