A partir de dilluns 18 de maig iniciam les reunions telemàtiques d'orientació escolar i matrícula en línia per al curs 2020/21.  Les convocatòries les enviaran els tutors/cotutors i s'haurà d'accedir a les reunions a través del correu del centre de l'alumnat: @iesbielmarti.cat.

Aquí anirem penjant documents complementaris a aquelles reunions (Presentacions d'Orientació acadèmica, tutorial matrícula en línia i descripció de les matèries optatives).

Dilluns 18 de maig alumnat i famílies de 2n d'ESO (curs 2019/20).

- Presentació d'Orientació acadèmica

- TUTORIALS MATRÍCULA EN LÍNIA. SÓN IGUALS PER A TOTS EL NIVELLS

a) Accés amb usuari i contrasenya Gestib Famílies (Els qui ja hi tenen accés). CATALÀ/CASTELLÀ.

b) Accés amb codi i dades personals (Els qui no poden accedir al Gestib Famílies). CATALÀ/CASTELLÀ.

CANVI DE CONTRASENYA GESTIB/FAMÍLIES. Tutorial.

SI TENIU PROBLEMES D'ACCÉS enviau missatge al correu de l'institut: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

- Descripció de les matèries optatives de 3r d'ESO

Dimarts 19 de maig alumnat i famílies de 3r d'ESO (curs 2019/20).

- Descripció de les matèries optatives de 4t d'ESO.

Dimecres 20 de maig alumnat i famílies de 4t d'ESO (curs 2019/20).

Dijous 28 de maig alumnat i famílies de 1r de Batxillerat (curs 2019/20).

CARTA SOCIS INSCRIPCIÓ AMPA. INFORMACIÓ IMPORTANT PER A TOTS ELS NIVELLS