Benvolgudes famílies,

Malauradament, ens trobem amb un inici de curs complex i ple d’incerteses. Així i tot fa dies que estem treballant perquè tots els alumnes puguin venir al centre de la manera més normalitzada possible.

Com ja sabeu, el mes de juliol vam deixar fet un pla de contingència el qual contempla tres possibles escenaris per desenvolupar les classes. Tot i que encara no hi ha instruccions publicades se’ns ha dit que havíem de començar el curs amb l’escenari B. Segons les mesures publicades per la Conselleria d’Educació dicten: A partir de 2n d’ESO, Batxillerat, FP i altres, els centres podran adoptar sistemes d’ensenyament semipresencial. Ara bé, davant el fet que el nostre pla de contingència pel que fa l’escenari B contempla la màxima presencialitat a tots els nivells, i gràcies a la bona disponibilitat de l’Ajuntament i l’Ateneu Musical de Ferreries, ha estat possible aconseguir la presencialitat absoluta a tots els nivells, excepte el Cicle de Formació Professional que haurà de ser semipresencial.

La informació detallada dels grups i espais a emprar us les donarem en les properes reunions amb les famílies. Al document enllaçat trobareu una graella amb la data i horaris de l’acollida de l’alumnat i de les reunions telemàtiques d’inici de curs amb les famílies.

Així mateix aprofitam aquesta circular per informar-vos de la conveniència d’instal·lar als telèfons mòbil l’aplicació radarCovid: http://www.caib.es/sites/radarcovid/ca/radar_covid/?campa=yes.

L’equip directiu

Ferreries 4 de setembre de 2020

CIRCULAR INFORMATIVA, DATES INICI CURS ALUMNES I REUNIONS FAMÍLIES: document per descarregar.

Les llistes dels grups de 1r d'ESO les coneixereu en rebre la invitació per a la reunió amb les famílies de dia 9 de setembre. A la resta de nivells d'ESO no hi ha canvis respecte dels grups del curs passat.