Coordinació de viatge final d'etapa

COORDINACIÓ DEL VIATGE DE 4t d'ESO

FUNCIONS DE LA COORDINACIÓ:

- Organitzar el viatge de 4t d'ESO.

- Coordinar les activitats de recaptació de fons per al viatge.

OBJECTIUS DE LA COORDINACIÓ:

- Fomentar la participació i implicació de l'alumnat en les tasques de recaptació de diners.

- Estimular la implicació i col·laboració de les famílies en les tasques de recaptació de fons per al viatge.

- Incentivar la creació d'un esperit de solidaritat i companyonia entre famílies i alumnes amb l'objectiu comú d'organitzar i realitzar el viatge d'estudis de 4t.

- Oferir la quantitat suficient d'activitats de recaptació de fons per tal que cap alumne que s'hi impliqui pugui quedar exclòs del viatge per motius econòmics.

Aquest apartat de la pàgina web del centre ens servirà perquè consulteu tots els documents de gestió econòmica del viatge.

NOTA: Per problemes amb la xarxa del centre que duren des de dia 17 d'octubre, no puc pujar aquí documents escanejats. És per això que aniré pujant els documents en PDF, sense signatura, fins que puguem restablir el funcionament de la xarxa del centre.

Document 1. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 4 d’octubre de 2017.

Document 2Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 11 d'octubre.

Document 3. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 18 d'octubre

Document 4Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 25 d'octubre.

A més de tots aquests documents, després de cada activitat, l'alumnat rep un missatge amb els beneficis individuals acumulats fins la data. En cas de dubte o si es detecta qualque errada, us demanam de posar-vos en contacte amb el coordinador del viatge.

Coordinador: Víctor Vendrell Laparra