Coordinació de viatge final d'etapa

COORDINACIÓ DEL VIATGE DE 4t d'ESO

FUNCIONS DE LA COORDINACIÓ:

- Organitzar el viatge de 4t d'ESO.

- Coordinar les activitats de recaptació de fons per al viatge.

OBJECTIUS DE LA COORDINACIÓ:

- Fomentar la participació i implicació de l'alumnat en les tasques de recaptació de diners.

- Estimular la implicació i col·laboració de les famílies en les tasques de recaptació de fons per al viatge.

- Incentivar la creació d'un esperit de solidaritat i companyonia entre famílies i alumnes amb l'objectiu comú d'organitzar i realitzar el viatge d'estudis de 4t.

- Oferir la quantitat suficient d'activitats de recaptació de fons per tal que cap alumne que s'hi impliqui pugui quedar exclòs del viatge per motius econòmics.

Aquest apartat de la pàgina web del centre ens servirà perquè consulteu tots els documents de gestió econòmica del viatge.

 

Document 1. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 4 d’octubre de 2017.

Document 2Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 11 d'octubre. 

Document 3. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 18 d'octubre

Document 4Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 25 d'octubre.

Document 5Arqueig de caixa de la venda de bunyols de dimarts 31 d'octubre.

Document 6Arqueig de caixa de la festa infantil de Halloween de dimarts 31 d'octubre.

Document 7Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 8 de novembre.

Document 8Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 15 de novembre

Document 9Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 22 de novembre.

Document 10Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 29 de novembre.

Document 11Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 13 de desembre.

Document 12Arqueig de caixa de les paelles de dia 16 de desembre.

Document 13. Tiquets de despeses de les paelles de dia 16 de desembre.

Document 14. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 20 de desembre.

Document 15. Comptabilitat del bar de la Pista d'Aventures des Mercadal (26/12-04/01).

Document 16. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 10 de gener.

Document 17. Arqueig de caixa de la venda de dimarts 16 de gener (sant Antoni).

Document 18. Tiquets de despeses de la torrada de sant Antoni.

Document 19. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 24 de gener.

Document 20. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 31 de gener.

Document 21. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 7 de febrer.

Document 22. Arqueig de caixa de la torrada de Carnaval de dissabte 10 de febrer.

Document 23. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 14 de febrer.

Document 24. Informació sobre la venda de roses i cartes de sant Valentí.

Document 25. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 22 de febrer.

Document 26. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 28 de febrer.

Document 27. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 7 de març.

Document 28. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 14 de març.

Document 29. Arqueig de caixa de la venda d'entrades OT 17 de març.

Document 30. Arqueig de caixa de la venda de menjars i begudes OT 17 de març.

Document 31. Tiquet despesa begudes OT 17 de març

DOCUMENTS DERIVATS DE LA RECLAMACIÓ PRESENTADA PER DEFICIÈNCIES AL VIATGE

Document 1a. Informe de deficiències

Document 1b. Imatge adjunta a l'informe

Document 2. Carta de CN Travel de proposta de compensació econòmica.

Document 3. Carta de disculpa i proposta de compensació de Viatges Magon.

 

A més de tots aquests documents, després de cada activitat, l'alumnat rep un missatge amb els beneficis individuals acumulats fins la data. En cas de dubte o si es detecta qualque errada, us demanam de posar-vos en contacte amb el coordinador del viatge.

Coordinador: Víctor Vendrell Laparra

Contacte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

La recaptació de la venda de llibres de sant Jordi de dilluns 23 d'abril de 2018 va sumar un total de 116€. Aquests doblers han quedat a la caixa del centre i es reserven per al viatge de 4t d'ESO del curs 2018/19. Podeu consultar-ne l'acta d'arqueig de caixa AQUÍ.

Si voleu fer el primer pagament del viatge per transferència necessitareu les dades següents:

Compte institut: ES95 2100 0268 3002 0011 6046

Nom de l'entitat: IES BIEL MARTÍ

Concepte: VIATGE 4RT ESO

Codi d'entitat assignat: 0597632

Si voleu fer l'ingrés des del caixer, podeu descarregar-vos el codi de barres AQUÍ.