Coordinació de viatge final d'etapa

COORDINACIÓ DEL VIATGE DE 4t d'ESO

FUNCIONS DE LA COORDINACIÓ:

- Organitzar el viatge de 4t d'ESO.

- Coordinar les activitats de recaptació de fons per al viatge.

OBJECTIUS DE LA COORDINACIÓ:

- Fomentar la participació i implicació de l'alumnat en les tasques de recaptació de diners.

- Estimular la implicació i col·laboració de les famílies en les tasques de recaptació de fons per al viatge.

- Incentivar la creació d'un esperit de solidaritat i companyonia entre famílies i alumnes amb l'objectiu comú d'organitzar i realitzar el viatge d'estudis de 4t.

- Oferir la quantitat suficient d'activitats de recaptació de fons per tal que cap alumne que s'hi impliqui pugui quedar exclòs del viatge per motius econòmics.

Aquest apartat de la pàgina web del centre ens servirà perquè consulteu tots els documents de gestió econòmica del viatge.

Document 1. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 5 d’octubre de 2016.

Document 2. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 19 d’octubre de 2016.

Document 3. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dijous 27 d’octubre de 2016.

Document 4. Arqueig de caixa de la venda de bunyols de divendres 28 d’octubre de 2016.

Document 5. Arqueig de caixa de la venda d’entrades, menjars i begudes de Cinema Halloween de diumenge 30 d’octubre de 2016.

Document 6. Arqueig de caixa de la venda d’entrepans i begudes de la festa Halloween de dilluns 31 d’octubre de 2016.

Document 7. Despeses de dilluns 31 d'octubre de 2016. Document 1.

Document 8. Despeses de dilluns 31 d'octubre de 2016. Document 2.

Document 9. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 2 de novembre de 2016.

Document 10. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 9 de novembre de 2016.

Document 11. Factura compra camisetes.

Document 12. Factura despeses desfilada Ferreries.

Document 13. Arqueig de caixa de la desfilada de Ferreries de dia 12 de novembre de 2016.

Document 14. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 16 de novembre de 2016.

Document 15. Arqueig de caixa de la venda de menjars de divendres 25 de novembre de 2016.

Document 16. Informació sobre la venda de loteria de Nadal Pro-viatge.

Document 17. Arqueig de caixa de la desfilada des Mercadal de dia 26 de novembre de 2016.

Document 18. Resultats de l'elecció de destinació.

Document 19. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 7 de desembre de 2016.

Document 20. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 14 de desembre de 2016.

Document 21. Dipòsit compra bitllets. Document justificatiu de la transferència realitzada pel centre a l'agència de viatges per la suma de 5.100€, corresponent a 150€ per cada alumne (dels 34 alumnes que van al viatge).

Document 22. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 11 de gener de 2017.

Document 23. Ingrès beneficis Ludoteca de Ferreries.

Document 24a. 1r ingrès beneficis Pista d'Aventures des Mercadal.

Document 24b. 2n ingrès beneficis Pista d'Aventures des Mercadal.

Document 25. Caixes de venda torrada i llibres de sant Antoni. S'hi han afegit amb posterioritat aquestes dues vendes: 7,50€ (5 panets pels jubilats del taller de truc) i 30,89€ (per la compra del centre dels 3kg de sobrassada sobrant).

Document 26. Tiquets compres sant Antoni.

Document 27. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 18 de gener de 2017.

Document 28. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 25 de gener de 2017.

Document 29. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 1 de febrer de 2017.

Document 30. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 8 de febrer de 2017.

Document 31. Factures compra cartolines sant Valentí.

Document 32.  Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 15 de febrer de 2017.

Document 33. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 22 de febrer de 2017.

Document 34. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dijous 2 de març de 2017.

Document 35. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 8 de març de 2017.

Document 36. Dipòsit 2n pagament a l'agència de viatges.

Document 37. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 15 de març de 2017.

Document 38. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 22 de març de 2017.

Document 39. Arqueig de caixa de la venda de menjars i begudes de l'espectacle musicoteatral de dia 24 de març de 2017.

Document 40. Factura lloguer Auditori

Document 41. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 29 de març de 2017.

Document 42. Arqueig de caixa de la venda d'entrades dels playbacks de dia 31 de març de 2017. S'hi ha d'afegir la quantitat de 436€ recaptats amb la venda d'entrades anticipades.

Document 43. Arqueig de caixa de la venda de menjars i begudes als playbacks de dia 31 de març de 2017.

Document 44. Factura del Super Can Martí pel subministrament de begudes per als playbacks.

Document 45. Full de càlcul amb els beneficis acumulats per l'alumnat viatger, detallat per activitats.

 

A més de tots aquests documents, després de cada activitat, l'alumnat rep un missatge amb els beneficis individuals acumulats fins la data. En cas de dubte o si es detecta qualque errada, us demanam de posar-vos en contacte amb el coordinador del viatge.

Coordinador: Víctor Vendrell Laparra

Contacte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.