COORDINACIÓ DEL VIATGE DE 4t d'ESO

FUNCIONS DE LA COORDINACIÓ:

- Organitzar el viatge de 4t d'ESO.

- Coordinar les activitats de recaptació de fons per al viatge.

OBJECTIUS DE LA COORDINACIÓ:

- Fomentar la participació i implicació de l'alumnat en les tasques de recaptació de diners.

- Estimular la implicació i col·laboració de les famílies en les tasques de recaptació de fons per al viatge.

- Incentivar la creació d'un esperit de solidaritat i companyonia entre famílies i alumnes amb l'objectiu comú d'organitzar i realitzar el viatge d'estudis de 4t.

- Oferir la quantitat suficient d'activitats de recaptació de fons per tal que cap alumne que s'hi impliqui pugui quedar exclòs del viatge per motius econòmics.

Aquest apartat de la pàgina web del centre ens servirà perquè consulteu tots els documents de gestió econòmica del viatge.

Document 1. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 18 de setembre de 2019.

Document 2. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 25 de setembre de 2019.

Document 3. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 2 d'octubre de 2019

Document 4Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 9 d'octubre de 2019.

Document 5Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 16 d'octubre de 2019.

Document 6Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 23 d'octubre de 2019.

Document 7Arqueig de caixa de la venda de bunyols de dimecres 30 d'octubre de 2019.

Document 8Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 6 de novembre de 2019.

Document 9Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 13 de novembre de 2019.

Document 10Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 20 de novembre de 2019.

Document 11Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 27 de novembre de 2019.

Document 12. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 4 de desembre de 2019.

Document 13. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 11 de desembre de 2019.

Document 14. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 18 de desembre de 2019.

Document 15. Comptabilitat del bar de la Pista d'Aventures des Mercadal (26/12-04/01).

A més de tots aquests documents, el coordinador comparteix amb l'alumnat un full de càlcul que mostra els beneficis individuals que acumulen. En cas de dubte o si es detecta qualque errada, us demanam de posar-vos en contacte amb el coordinador del viatge.

Coordinador: Víctor Vendrell Laparra