COORDINACIÓ DEL VIATGE DE 4t d'ESO

FUNCIONS DE LA COORDINACIÓ:

- Organitzar el viatge de 4t d'ESO.

- Coordinar les activitats de recaptació de fons per al viatge.

OBJECTIUS DE LA COORDINACIÓ:

- Fomentar la participació i implicació de l'alumnat en les tasques de recaptació de diners.

- Estimular la implicació i col·laboració de les famílies en les tasques de recaptació de fons per al viatge.

- Incentivar la creació d'un esperit de solidaritat i companyonia entre famílies i alumnes amb l'objectiu comú d'organitzar i realitzar el viatge d'estudis de 4t.

- Oferir la quantitat suficient d'activitats de recaptació de fons per tal que cap alumne que s'hi impliqui pugui quedar exclòs del viatge per motius econòmics.

Aquest apartat de la pàgina web del centre ens servirà perquè consulteu tots els documents de gestió econòmica del viatge.

Document 1. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 19 de setembre de 2018.

Document 2Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 26 de setembre de 2018.

Document 3. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 3 d'octubre de 2018

Document 4Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 10 d'octubre de 2018.

Document 5Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 17 d'octubre de 2018.

Document 6Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 24 d'octubre de 2018.

Document 7Arqueig de caixa de la venda de bunyols de dimecres 31 d'octubre de 2018.

Document 8Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 7 de novembre de 2018

Document 9Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 14 de novembre de 2018.

Document 10Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 21 de novembre de 2018.

Document 11Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 28 de novembre de 2018.

Document 12. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 5 de desembre de 2018.

Document 13. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 12 de desembre de 2018.

Document 14. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 19 de desembre de 2018.

Document 15. Comptabilitat del bar de la Pista d'Aventures des Mercadal (26/12-04/01).

Document 16. Arqueig de caixa de la venda de menjars de dimecres 9 de gener de 2019.

Document 17Comptabilitat torrada sant Antoni 2019.

Document 18Tiquets despeses sant Antoni 2019.

A més de tots aquests documents, després de cada activitat, l'alumnat rep un missatge amb els beneficis individuals acumulats fins la data. En cas de dubte o si es detecta qualque errada, us demanam de posar-vos en contacte amb el coordinador del viatge.

Coordinador: Víctor Vendrell Laparra