Uncategorised

El dia abans de Sant Antoni (17 de gener) el centre organitza una torrrada popular juntament amb l'AMPA seguit de dues franges de tallers on els alumnes poden aprendre algunes coses típiques de la nostra cultura així com d'altres tallers del seu interès.

Durant la setmana del 23 d'abril el noste centre fa una sèrie d'activitats relacionades amb la literatura per conmemorar Sant Jordi.

Aquests dies els alumnes mediadors del centre han anat a les diferents classes a presentar-se i explcar en què consisteix la MEDIACIÓ ESCOLAR. Aquí teniu el vídeo que han preparat.

Si teniu algún assumpte mediable, ens podeu escriure a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., parlar amb algún dels mediadors o emplenar el formulari que trobareu a consergeria o fent clik al següent enllaç.

files/SOL_LICITUD_MEDIACI_1.pdf

Moltes gràcies per la vostra col.laboració.

L?EQUIP DE MEDIADORS DE L'IES BIEL MARTÍ.

Ja està disponible la Guia Informativa de l'IES Biel Martí per al curs 2017/18, que es pot descarregar AQUÍ..

En aquest document hi trobareu en detall les adreces i dades d'interès que fan referència al nostre centre (horari d'atenció a pares/mares/tutors del professorat i correus de treball, per exemple).

Ens podràs trobar a sa primera planta l'edifici Institut d'Ensenyança Secundària Biel Martí
Av. Son Morera, s/n
07750 Ferreries