Uncategorised

Ja està disponible la Guia Informativa de l'IES Biel Martí per al curs 2018/19, que es pot descarregar AQUÍ.

En aquest document hi trobareu en detall les dades d'interès que fan referència al nostre centre (horari dels grups, horari d'atenció a pares/mares/tutors del professorat, per exemple).

a continuació podeu devallar-vos els documents d'ajuda del Moodle:

Per crear nous usuaris i cursos i qualsevol dubte contactar amb l'administrador de Moodle:

Toni Taltavull
Departament d'Informàtica

Durant la setmana del 23 d'abril el noste centre fa una sèrie d'activitats relacionades amb la literatura per conmemorar Sant Jordi.

El dia abans de Sant Antoni (17 de gener) el centre organitza una torrrada popular juntament amb l'AMPA seguit de dues franges de tallers on els alumnes poden aprendre algunes coses típiques de la nostra cultura així com d'altres tallers del seu interès.

Aquests dies els alumnes mediadors del centre han anat a les diferents classes a presentar-se i explcar en què consisteix la MEDIACIÓ ESCOLAR. Aquí teniu el vídeo que han preparat.

Si teniu algún assumpte mediable, ens podeu escriure a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., parlar amb algún dels mediadors o emplenar el formulari que trobareu a consergeria o fent clik al següent enllaç.

files/SOL_LICITUD_MEDIACI_1.pdf

Moltes gràcies per la vostra col.laboració.

L?EQUIP DE MEDIADORS DE L'IES BIEL MARTÍ.