Activitas en les Diades

Cada 30 de gener els nostres alumnes fan alguna activitat relacionada amb la conscienciació de la importància de créixer i viure en una societat sense violència

El dia abans de Sant Antoni (17 de gener) el centre organitza una torrrada popular juntament amb l'AMPA seguit de dues franges de tallers on els alumnes poden aprendre algunes coses típiques de la nostra cultura així com d'altres tallers del seu interès.

La diada de Santa Cecilia es celebra durant la setmana del 20 al 25 de novembre coincidint amb la festivitat de Santa Cecilia patrona de la música el 22 de novembre.

Durant la setmana del 23 d'abril el noste centre fa una sèrie d'activitats relacionades amb la literatura per conmemorar Sant Jordi.