LLISTES BUS ESCOLAR 2017/18 (OBRIU AQUEST ENLLAÇ)

NOTES IMPORTANTS:
1a. En aquestes llistes només consta l'alumnat matrículat per al curs 2017/18 i que ha demanat el servei de transport.
2a. Pel que fa a la Ruta 3 (amb nombre de places limitat a 28 alumnes), amb parada al carrer Tramuntana, s'hi ha adjudicat plaça només a l'alumnat d'ESO i sempre per ordre de proximitat del domicili familiar a la parada del bus. En cas que es detecti qualque errada en l'adjudicació s'ha de comunicar al centre.
3a. L'alumnat de Batxillerat i CFGM ocupa places de forma provisional al llarg de tot el curs.
4a. L'alumnat de Batxillerat, a més, ha de tenir en compte que aquest curs l'alumnat d'ESO tota la setmana farà horari de 8:00 a 14:05 hores i el servei de transport escolar seguirà aquest horari. Per tant, dilluns i dimecres, que ells acabaran a les 15:00 hauran d'organitzar pel seu compte el retorn al seu domicili.

HORARI ESPECIAL BUS DIA: 13/09/17 (OBRIU AQUEST ENLLAÇ). Recordatori: L'ALUMNAT DE 1r d'ESO només l'emprarà de tornada!!

Podeu consultar el detall horari (tant de recollida com de deixada) de l'alumnat usuari del transport escolar.

HORARI DETALLAT DE TOTES LES RUTES