ATURADES DE LES RUTES DE TRANSPORT ESCOLAR PER AL CURS 2019/20

Ruta 1. N.Vehicle: V-189

1. Lloc de Binialàs.

2. Lloc de Santa Creueta.

3. Carrer Tramuntana núm.60. Es Mercadal.

4. Avinguda Mestre Garí núm.62. Es Mercadal.

Ruta 3. N.Vehicle: V-199

1. Urbanització Port d'Addaia.

2. Urbanització Coves Noves.

3. Son Parc.

4. Ses Salines.

5. Fornells.

6. Avinguda Mestre Garí núm.62. Es Mercadal.

Ruta 4. N.Vehicle: V-200

1. Avinguda Mestre Garí núm.62. Es Mercadal.

Ruta 5. N.Vehicle: V-202

1. Lloc de La Marcona.

2. Lloc de Son Ermità.

3. Cala Galdana.

SOL·LICITUD D'ÚS DEL TRANSPORT ESCOLAR:

- Ensenyaments obligatoris (ESO i FPB). A presentar dins el període de matrícula: fins dia 2/7/19 per a ESO. Fins 22/7/19 per a FPB.

- Ensenyament postobligatoris (Batxillerat i CFGM). A presentar a secretaria entre dia 11/9/19 i dia 20/9/19

Convocam l'alumnat usuari de la ruta V-189 (camí de Tramuntana) i les seves famílies, en especial  l'alumnat que va sol·llicitar d'agafar el bus a la parada del carrer Tramuntana, a una reunió per fer-los conèixer la proposta de distribució que hem preparat de cara a la posada en servei d'una nova parada en aquesta ruta al carrer Mestre Garí i del nou autobús que els recollirà en aquesta parada, a partir de novembre.

Data: Dimarts 30 d'octubre.

Lloc: Sala d'actes de l'institut.

Hora: 19:30h.

Aquesta ruta quedarà ordenada de la manera següent:

1. Un bus més petit farà la recollida de les tres primeres parades de la línia: Binialàs (1 alumna), Santa Creueta (1 alumna) i Carrer Tramuntana (10 alumnes -és la selecció d'aquests alumnes que genera la reunió perquè en quedin clars els criteris i s'hi puguin fer les esmenes que es considerin oportunes-).

2. Un bus amb capacitat superior a l'actual (49 places: 48 alumnes + 1 acompanyant), recollirà els 12 alumnes de les tres parades anteriors, la resta d'alumnes que empraven aquesta línia i l'alumnat dels cursos postobligatoris que havien quedat sense plaça.

Hi ha dues places vacants al bus V-199 (Coves Noves-Fornells-Es Mercadal). A falta de cap criteri addicional per ordenar l'alumnat que ha quedat sense plaça (10 alumnes), hem assignat per sorteig l'ordre en què hauran d'anar ocupant aquestes places i el resultat ha estat el següent:

Óscar Seguí, Maria Melià, Maria Llompart, Eric Llabrés, Amanda Cuadrillero, Dani Cuadrillero, Eva Martí, Ocántomi González, Laura Pons i Ramon Ametller.

La nostra proposta és que comencin demà els dos primers i, cada dia, es canviïn els usuaris (pensant que a partir de novembre, tots hi tenguin plaça). Quedaria així:

Dimarts 16: Óscar Seguí i Maria Melià. Dimecres 17: Maria Llompart i Eric Llabrés. Dijous 18: Amanda i Dani Cuadrillero. Divendres 19: Eva Martí i Ocàntomi González. Dilluns 22 (només anada) i dimarts 23: Laura Pons i Ramon Ametller. I torna a començar la roda, tenint en compte que a qui toqui dilluns (que només és d'anada, per l'horari de Batxillerat) repeteix dimarts.

A partir de demà divendres 19 d'octubre s'afegeixen 3 vacants més a les dues que ja existien a la ruta V-199 (Coves Noves-Fornells-Es Mercadal). Són ja 5 vacants. Si havíeu seguit l'ordre d'ús publicat a la notícia anterior, demà divendres les haurien d'ocupar: Eva Martí, Ocàntomi González, Laura Pons, Ramon Ametller i Óscar Seguí. A partir de dilluns hauríeu de repartir-vos les vacants en grups de 5 alumnes segons l'ordre que figura a la notícia anterior.

La vacant que ocupava na Carmen Pérez l'ocuparà una alumna nouvinguda de 1r d'ESO.

L'alumnat que ha estat ocupant les places que han deixat els alumnes de 1r de Batxillerat, aquesta primera setmana d'octubre, ha de tornar a esperar que hi hagi noves places vacants.

NOVES INFORMACIONS:

- Dia 24 de setembre vam sol·licitar a Conselleria una modificació de la ruta V-189 (Ruta de Tramuntana) per afegir una parada a mestre Garí i, poder així, recuperar un bus amb més capacitat que l'actual que disposa de 31 places.

- Dia 2 d'octubre la cap de Servei de Comunitat Educativa ens comunica que Conselleria ens dona la seva conformitat respecte a la modificació sol·licitada, però ens informa que l'empresa adjudicatària del contracte no pot fer efectiu el canvi de vehicle fins el mes novembre.

- Dia 3 d'octubre ens telefonen de la companyia de transports i ens confirmen que fins novembre no podran assignar un vehicle amb més capacitat a la ruta esmentada.

És per tot açò que, en els pròxims dies, convocarem els usuaris de la ruta V-189 a una reunió per donar-los a conéixer la nostra proposta de redistribució de l'alumnat de la parada del carrer Tramuntana.

En tenir més novetats us les farem saber.