Fruit de les reunions mantingudes per l’AMPA del centre amb l’Ajuntament des Mercadal i el delegat d’Educació de Menorca i de les converses mantingudes entre l’Ajuntament i el director insular de Transport, us comunicam que, a partir de dilluns 16 de novembre, s’hi afegeix una freqüència horària a la línia de transport regular que uneix Ferreries i Es Mercadal a les 14:15h. D’aquesta manera l’alumnat d’estudis postobligatoris que no té plaça al transport escolar no haurà d’esperar fins les 14:45h.

Des de la Direcció del centre agraïm els esforços de la nostra AMPA i de l’Ajuntament des Mercadal i la bona predisposició mostrada pels responsables de les línies del transport regular i animam l’alumnat afectat a fer-ne ús.

Avui, 2 d'octubre, ens han confirmat que hi ha 6 places vacants després d'assignar les 146 places que ocupen els alumnes d'ensenyaments obligatoris. Per adjudicar-les hem seguit la baremació que vam fer dia 24 de setembre (la teniu a la notícia anterior).

Dimarts passat ja vàrem repartir els carnets a l'alumnat i ja han pogut fer ús del servei de transport escolar al llarg d'aquesta setmana.

NOTA IMPORTANT: S'ha de recordar que són i seran, al llarg de tot el curs, PROVISIONALS (com així ho indica el carnet de transport, ja que en cas d'incorporació d'alumnat d'ensenyaments obligatoris, es produirà la baixa d'un nombre igual d'alumnes autoritzats provisionalment, seguint la baremació aplicada en l'adjudicació de places.

La Direcció del centre

ATURADES DE LES RUTES DE TRANSPORT ESCOLAR DEL CURS ANTERIOR

(dins la sol·licitud podeu demanar-ne de noves)

L'HORARI DE CADA RUTA LA PODEU CONSULTAR AL GESTIB FAMÍLIES>> DINS EL MENÚ > CENTRE > SITUACIÓ I TRANSPORT

(Aquí entre parèntesis horari aproximat de recollida)

Vehicle: V-189

1. Lloc de Binialàs. (7:15)

2. Lloc de Santa Creueta. (No operativa de moment)

3. Carrer Tramuntana núm.60. Es Mercadal. (7:30)

4. Avinguda Mestre Garí núm.62. Es Mercadal. (7:40)

Vehicle: V-199

1. Urbanització Port d'Addaia. (7:00)

2. Urbanització Coves Noves. (7:05)

3. Son Parc. (7:15)

4. Ses Salines. (7:20)

5. Fornells. (7:25)

6. Cruïlla carretera Maó-Fornells. (7:30)

7. Avinguda Mestre Garí núm.62. Es Mercadal. (7:40)

Vehicle: V-200

1. Avinguda Mestre Garí núm.62. Es Mercadal. (7:40)

Vehicle: V-202

1. Na Marcona. (Operativa a partir de dilluns 14)

2. Santa Teresa (7:20)

3. Son Gornès (7:25)

4. Binicalsitx. (7:35)

5. Cala Galdana. (7:40)

SOL·LICITUD D'ÚS DEL TRANSPORT ESCOLAR: (VOS L'HEU DE DESCARREGAR, OMPLIR i ENVIAR AL CORREU DEL CENTRE: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.).

- Ensenyaments obligatoris (ESO i FPB). A presentar dins el període oficial de matrícula: entre dia 14/7/20 i dia 24/7/20 per a ESO. L'alumnat d'FPB entre dia 23/9/20 i dia 25/9/20.

- Ensenyament postobligatoris (Batxillerat i CFGM). A presentar a secretaria el Batxillerat: entre dia 10/9/20 i dia 21/9/20. L'alumnat del Cicle entre dia 29/9/20 i dia 9/10/20. Els alumnes dels ensenyaments postobligatoris no podran emprar aquest servei fins que no es baremin les sol·licituds i s'adjudiquen les vacants. Llegiu la normativa que teniu a la sol·licitud.

Ahir, 23 de setembre, acabava el termini per presentar sol·licituds per fer ús del transport escolar per part de l’alumnat d’ensenyaments no obligatoris. L'alumnat d'aquests estudis matriculat al centre que ho ha sol·licitat ascendeix a 12 alumnes.

Com a conseqüència del constant augment de matrícula a l'ESO del nostre institut (fa dos cursos teníem 107 usuaris d’estudis obligatoris en les tres rutes des Mercadal, el curs passat 125 i enguany 141), de moment, no podem adjudicar cap plaça a l'alumnat dels estudis de BATXILLERAT i CICLES FORMATIUS. Tanmateix, i per si de cas hi hagués la possibilitat d'oferir qualque plaça, hem baremat les sol·licituds presentades.

D'acord amb les instruccions per al funcionament del transport escolar, l'adjudicació de vancants s'ha de fer seguint les prioritats que enumeram:

a) Tenen preferència els alumnes de 1r curs de Batxillerat o CF sobre l'alumnat de 2n curs. (+1punt)

b) Tenen preferència els alumnes que tenguin germans matriculats al centre en un nivell educatiu obligatori (ESO o FPB). (+1punt)

c) Tenen preferència els alumnes que hagin estat beneficiaris d'una beca del Ministeri d'Educació en la convocatòria immediatament anterior a la de l'inici del curs. SOBRE AQUEST PUNT, HEU DE DUR VOSALTRES, si és el cas, ALGUN DOCUMENT JUSTIFICATIU. (+1punt)

d) Tenen preferència els alumnes que tenguin el domicili més allunyat del centre on estudia. AQUÍ DONAREM PREFERÈNCIA A L'ALUMNAT QUE NO RESIDEIX AL MUNICIPI DES MERCADAL. (+1punt)

És per això que hem aplicat els punts a, b i d i ens dona la baremació que deixam AQUÍ. Si es detecten errades ens n’hauríeu d’informar.

Avui dilluns 27 de juliol, acabat el termini oficial de matrícula de l'ESO, hem publicat les llistes de transport escolar dels ensenyaments obligatoris per al curs 2020/21. Aquestes llistes només les podem publicar al tauler d'anuncis del centre i només hi surt l'alumnat que ha sol·licitat aquest servei.