A partir de demà divendres 19 d'octubre s'afegeixen 3 vacants més a les dues que ja existien a la ruta V-199 (Coves Noves-Fornells-Es Mercadal). Són ja 5 vacants. Si havíeu seguit l'ordre d'ús publicat a la notícia anterior, demà divendres les haurien d'ocupar: Eva Martí, Ocàntomi González, Laura Pons, Ramon Ametller i Óscar Seguí. A partir de dilluns hauríeu de repartir-vos les vacants en grups de 5 alumnes segons l'ordre que figura a la notícia anterior.

La vacant que ocupava na Carmen Pérez l'ocuparà una alumna nouvinguda de 1r d'ESO.

Hi ha dues places vacants al bus V-199 (Coves Noves-Fornells-Es Mercadal). A falta de cap criteri addicional per ordenar l'alumnat que ha quedat sense plaça (10 alumnes), hem assignat per sorteig l'ordre en què hauran d'anar ocupant aquestes places i el resultat ha estat el següent:

Óscar Seguí, Maria Melià, Maria Llompart, Eric Llabrés, Amanda Cuadrillero, Dani Cuadrillero, Eva Martí, Ocántomi González, Laura Pons i Ramon Ametller.

La nostra proposta és que comencin demà els dos primers i, cada dia, es canviïn els usuaris (pensant que a partir de novembre, tots hi tenguin plaça). Quedaria així:

Dimarts 16: Óscar Seguí i Maria Melià. Dimecres 17: Maria Llompart i Eric Llabrés. Dijous 18: Amanda i Dani Cuadrillero. Divendres 19: Eva Martí i Ocàntomi González. Dilluns 22 (només anada) i dimarts 23: Laura Pons i Ramon Ametller. I torna a començar la roda, tenint en compte que a qui toqui dilluns (que només és d'anada, per l'horari de Batxillerat) repeteix dimarts.

PLACES VACANTS A LES RUTES DES MERCADAL

(de l’1 al 5 d’octubre)

Ruta 1 V-199 Fornells (3).

Ruta 2 V-200 Es Mercadal (1).

Ruta 3 V-189 Tramuntana (4).

L’alumnat de 2n de Batxillerat que es va quedar sense plaça ha d’ocupar les vacants que deixen la primera setmana d’octubre els alumnes de 1r. Hi ha 8 places i sou 10 i el centre no ha establert cap més criteri que els quatre que marquen les instruccions de Conselleria; per tant, mirau de distribuir-vos entre els tres vehicles d’acord amb el nombre de vacants.

L'alumnat que ha estat ocupant les places que han deixat els alumnes de 1r de Batxillerat, aquesta primera setmana d'octubre, ha de tornar a esperar que hi hagi noves places vacants.

NOVES INFORMACIONS:

- Dia 24 de setembre vam sol·licitar a Conselleria una modificació de la ruta V-189 (Ruta de Tramuntana) per afegir una parada a mestre Garí i, poder així, recuperar un bus amb més capacitat que l'actual que disposa de 31 places.

- Dia 2 d'octubre la cap de Servei de Comunitat Educativa ens comunica que Conselleria ens dona la seva conformitat respecte a la modificació sol·licitada, però ens informa que l'empresa adjudicatària del contracte no pot fer efectiu el canvi de vehicle fins el mes novembre.

- Dia 3 d'octubre ens telefonen de la companyia de transports i ens confirmen que fins novembre no podran assignar un vehicle amb més capacitat a la ruta esmentada.

És per tot açò que, en els pròxims dies, convocarem els usuaris de la ruta V-189 a una reunió per donar-los a conéixer la nostra proposta de redistribució de l'alumnat de la parada del carrer Tramuntana.

En tenir més novetats us les farem saber.

Com a conseqüència de l'augment de matrícula a l'ESO del nostre institut, i especialment per les incorporacions dels darrers dies, podem adjudicar 23 places a l'alumnat dels estudis postobligatoris (BATXILLERAT i CICLES FORMATIUS). L'alumnat d'aquests estudis matriculat al centre i usuària del transport escolar ascendeix a 32 alumnes. És per això que CONVOCAM (ja s'ha enviat SMS a l'alumnat afectat) a una reunió extraordinària de baremació A L'ALUMNAT (no és necessària l'assistència dels pares/mares):

DIA: divendres 14 de setembre

Lloc: AULA 1.

Hora: 9:55h.

MOLT IMPORTANT: D'acord amb les instruccions per al funcionament del transport escolar, l'adjudicació de vancants s'ha de fer seguint les prioritats que enumeram:

a) Tenen preferència els alumnes de 1r curs de Batxillerat o CF sobre l'alumnat de 2n curs.

b) Tenen preferència els alumnes que tenguin germans matriculats al centre en un nivell educatiu obligatori (ESO o FPB).

c) Tenen preferència els alumnes que hagin estat beneficiaris d'una beca del Ministeri d'Educació en la convocatòria immediatament anterior a la de l'inici del curs. SOBRE AQUEST PUNT, HEU DE DUR VOSALTRES, si és el cas, ALGUN DOCUMENT JUSTIFICATIU.

d) Tenen preferència els alumnes que tenguin el domicili més allunyat del centre on estudia. AQUÍ DONAREM PREFERÈNCIA A L'ALUMNAT QUE NO RESIDEIX AL MUNICIPI DES MERCADAL.

PER CONCLOURE: A la reunió s'hi adjudicaran la totalitat de vacants i el fet de no assistir-hi no permetrà aportar cap documentació que acrediti el punt c) ni pretendre que es modifiquin els resultats.