LLISTES BUS ESCOLAR 2016/17

NOTES IMPORTANTS:
1a. En aquestes llistes només consta l'alumnat que ha formalitzat la matrícula per al curs 2016/17 i ha demanat el servei de transport.
2a. Pel que fa a la Ruta 3 (amb nombre de places limitat), amb parada al carrer Tramuntana, s'hi ha adjudicat plaça només a l'alumnat d'ESO i sempre per ordre de proximitat del domicili familiar a la parada del bus. En cas que es detecti qualque errada en l'adjudicació s'ha de comunicar al centre.
3a. L'alumnat de Batxillerat i CFGM ocupa places de forma provisional al llarg de tot el curs.
4a. L'alumnat de Batxillerat, a més, ha de tenir en compte que aquest curs l'alumnat d'ESO tota la setmana farà horari de 8:00 a 14:05 hores i el servei de transport escolar seguirà aquest horari. Per tant, dilluns i dimecres, que ells acabaran a les 15:00 hauran d'organitzar pel seu compte el retorn al seu domicili.

Attachments:
Download this file (RutesBus_090916.pdf)RutesBus_090916.pdf185 kB