Les llistes de transport escolar les hem publicades avui al tauler d'anuncis del centre (a la pàgina web no en podem publicar cap llistat d'alumnes).

NOTES IMPORTANTS:
1a. En aquestes llistes només consta l'alumnat matrículat per al curs 2018/19 i que ha demanat el servei de transport.
2a. Pel que fa a la Ruta 3 (amb nombre de places limitat a 28 alumnes), amb parada al carrer Tramuntana, s'hi ha adjudicat plaça a l'alumnat d'ESO que ho ha demanat i s'ha pogut assignar vacants als mateixos alumnes dels estudis postobligatoris que ja l'empraven el curs passat. En cas que es detecti qualque errada en l'adjudicació s'ha de comunicar al centre.
3a. L'alumnat de Batxillerat i CFGM ocupa places de forma provisional al llarg de tot el curs.
4a. L'alumnat de Batxillerat, a més, ha de tenir en compte que l'alumnat d'ESO tota la setmana farà horari de 8:00 a 14:05 hores i el servei de transport escolar seguirà aquest horari. Per tant, dilluns i dimecres, que ells acabaran a les 15:00 hauran d'organitzar pel seu compte el retorn al seu domicili.

HORARI ESPECIAL BUS DIA: 12/09/18 (OBRIU AQUEST ENLLAÇ). Recordatori: L'ALUMNAT DE 1r d'ESO només l'emprarà de tornada!!