LLISTES BUS ESCOLAR 2017/18 (OBRIU AQUEST ENLLAÇ)

NOTES IMPORTANTS:
1a. En aquestes llistes només consta l'alumnat matrículat per al curs 2017/18 i que ha demanat el servei de transport.
2a. Pel que fa a la Ruta 3 (amb nombre de places limitat a 28 alumnes), amb parada al carrer Tramuntana, s'hi ha adjudicat plaça només a l'alumnat d'ESO i sempre per ordre de proximitat del domicili familiar a la parada del bus. En cas que es detecti qualque errada en l'adjudicació s'ha de comunicar al centre.
3a. L'alumnat de Batxillerat i CFGM ocupa places de forma provisional al llarg de tot el curs.
4a. L'alumnat de Batxillerat, a més, ha de tenir en compte que aquest curs l'alumnat d'ESO tota la setmana farà horari de 8:00 a 14:05 hores i el servei de transport escolar seguirà aquest horari. Per tant, dilluns i dimecres, que ells acabaran a les 15:00 hauran d'organitzar pel seu compte el retorn al seu domicili.

HORARI ESPECIAL BUS DIA: 13/09/17 (OBRIU AQUEST ENLLAÇ). Recordatori: L'ALUMNAT DE 1r d'ESO només l'emprarà de tornada!!