Com a conseqüència de l'augment de matrícula a l'ESO del nostre institut, i especialment per les incorporacions dels darrers dies, podem adjudicar 23 places a l'alumnat dels estudis postobligatoris (BATXILLERAT i CICLES FORMATIUS). L'alumnat d'aquests estudis matriculat al centre i usuària del transport escolar ascendeix a 32 alumnes. És per això que CONVOCAM (ja s'ha enviat SMS a l'alumnat afectat) a una reunió extraordinària de baremació A L'ALUMNAT (no és necessària l'assistència dels pares/mares):

DIA: divendres 14 de setembre

Lloc: AULA 1.

Hora: 9:55h.

MOLT IMPORTANT: D'acord amb les instruccions per al funcionament del transport escolar, l'adjudicació de vancants s'ha de fer seguint les prioritats que enumeram:

a) Tenen preferència els alumnes de 1r curs de Batxillerat o CF sobre l'alumnat de 2n curs.

b) Tenen preferència els alumnes que tenguin germans matriculats al centre en un nivell educatiu obligatori (ESO o FPB).

c) Tenen preferència els alumnes que hagin estat beneficiaris d'una beca del Ministeri d'Educació en la convocatòria immediatament anterior a la de l'inici del curs. SOBRE AQUEST PUNT, HEU DE DUR VOSALTRES, si és el cas, ALGUN DOCUMENT JUSTIFICATIU.

d) Tenen preferència els alumnes que tenguin el domicili més allunyat del centre on estudia. AQUÍ DONAREM PREFERÈNCIA A L'ALUMNAT QUE NO RESIDEIX AL MUNICIPI DES MERCADAL.

PER CONCLOURE: A la reunió s'hi adjudicaran la totalitat de vacants i el fet de no assistir-hi no permetrà aportar cap documentació que acrediti el punt c) ni pretendre que es modifiquin els resultats.