L'alumnat que ha estat ocupant les places que han deixat els alumnes de 1r de Batxillerat, aquesta primera setmana d'octubre, ha de tornar a esperar que hi hagi noves places vacants.

NOVES INFORMACIONS:

- Dia 24 de setembre vam sol·licitar a Conselleria una modificació de la ruta V-189 (Ruta de Tramuntana) per afegir una parada a mestre Garí i, poder així, recuperar un bus amb més capacitat que l'actual que disposa de 31 places.

- Dia 2 d'octubre la cap de Servei de Comunitat Educativa ens comunica que Conselleria ens dona la seva conformitat respecte a la modificació sol·licitada, però ens informa que l'empresa adjudicatària del contracte no pot fer efectiu el canvi de vehicle fins el mes novembre.

- Dia 3 d'octubre ens telefonen de la companyia de transports i ens confirmen que fins novembre no podran assignar un vehicle amb més capacitat a la ruta esmentada.

És per tot açò que, en els pròxims dies, convocarem els usuaris de la ruta V-189 a una reunió per donar-los a conéixer la nostra proposta de redistribució de l'alumnat de la parada del carrer Tramuntana.

En tenir més novetats us les farem saber.