Hi ha dues places vacants al bus V-199 (Coves Noves-Fornells-Es Mercadal). A falta de cap criteri addicional per ordenar l'alumnat que ha quedat sense plaça (10 alumnes), hem assignat per sorteig l'ordre en què hauran d'anar ocupant aquestes places i el resultat ha estat el següent:

Óscar Seguí, Maria Melià, Maria Llompart, Eric Llabrés, Amanda Cuadrillero, Dani Cuadrillero, Eva Martí, Ocántomi González, Laura Pons i Ramon Ametller.

La nostra proposta és que comencin demà els dos primers i, cada dia, es canviïn els usuaris (pensant que a partir de novembre, tots hi tenguin plaça). Quedaria així:

Dimarts 16: Óscar Seguí i Maria Melià. Dimecres 17: Maria Llompart i Eric Llabrés. Dijous 18: Amanda i Dani Cuadrillero. Divendres 19: Eva Martí i Ocàntomi González. Dilluns 22 (només anada) i dimarts 23: Laura Pons i Ramon Ametller. I torna a començar la roda, tenint en compte que a qui toqui dilluns (que només és d'anada, per l'horari de Batxillerat) repeteix dimarts.