Convocam l'alumnat usuari de la ruta V-189 (camí de Tramuntana) i les seves famílies, en especial  l'alumnat que va sol·llicitar d'agafar el bus a la parada del carrer Tramuntana, a una reunió per fer-los conèixer la proposta de distribució que hem preparat de cara a la posada en servei d'una nova parada en aquesta ruta al carrer Mestre Garí i del nou autobús que els recollirà en aquesta parada, a partir de novembre.

Data: Dimarts 30 d'octubre.

Lloc: Sala d'actes de l'institut.

Hora: 19:30h.

Aquesta ruta quedarà ordenada de la manera següent:

1. Un bus més petit farà la recollida de les tres primeres parades de la línia: Binialàs (1 alumna), Santa Creueta (1 alumna) i Carrer Tramuntana (10 alumnes -és la selecció d'aquests alumnes que genera la reunió perquè en quedin clars els criteris i s'hi puguin fer les esmenes que es considerin oportunes-).

2. Un bus amb capacitat superior a l'actual (49 places: 48 alumnes + 1 acompanyant), recollirà els 12 alumnes de les tres parades anteriors, la resta d'alumnes que empraven aquesta línia i l'alumnat dels cursos postobligatoris que havien quedat sense plaça.