LLISTES I HORARI ORDINARI TRANSPORT ESCOLAR (Aquí teniu les llistes d'alumnat amb les línies/parades i horari aproximat; qui no s'hi trobi -només alumnat estudis obligatoris-, que escrigui un correu a:Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.)

HORARI ESPECIAL BUS DIA: 11/09/19 (OBRIU AQUEST ENLLAÇ). Recordatori: L'ALUMNAT DE 1r d'ESO només l'emprarà de tornada!!

Les llistes de transport escolar les hem publicat al tauler d'anuncis del centre i aquí mateix:

V189. TRAMUNTANA

NOTA: A l'aturada del carrer Tramuntana teníem 21 sol·licituds de les 16 places que hem pogut oferir. Han quedat fora d'aquesta parada els alumnes de 3r i 4t d'ESO (5 alumnes) que han passat a la parada de Mestre Garí.

V199. FORNELLS

V200. ES MERCADAL

V202. CALA GALDANA

NOTES IMPORTANTS:
1a. En aquestes llistes només consta l'alumnat d'ensenyaments obligatoris matrículat per al curs 2019/20 i que ha sol·licitat el servei de transport.

2a. L'alumnat d'estudis postobligatoris (Batxillerat i Cicle Formatiu) han de presentar sol·licitud de transport, si no ho van fer durant el període de matrícula, abans de dia 20 de setembre. En cas d'existir-hi vacants, la direcció del centre els ho comunicarà i els assignarà ruta.