Ahir, 23 de setembre, acabava el termini per presentar sol·licituds per fer ús del transport escolar per part de l’alumnat d’ensenyaments no obligatoris. L'alumnat d'aquests estudis matriculat al centre que ho ha sol·licitat ascendeix a 12 alumnes.

Com a conseqüència del constant augment de matrícula a l'ESO del nostre institut (fa dos cursos teníem 107 usuaris d’estudis obligatoris en les tres rutes des Mercadal, el curs passat 125 i enguany 141), de moment, no podem adjudicar cap plaça a l'alumnat dels estudis de BATXILLERAT i CICLES FORMATIUS. Tanmateix, i per si de cas hi hagués la possibilitat d'oferir qualque plaça, hem baremat les sol·licituds presentades.

D'acord amb les instruccions per al funcionament del transport escolar, l'adjudicació de vancants s'ha de fer seguint les prioritats que enumeram:

a) Tenen preferència els alumnes de 1r curs de Batxillerat o CF sobre l'alumnat de 2n curs. (+1punt)

b) Tenen preferència els alumnes que tenguin germans matriculats al centre en un nivell educatiu obligatori (ESO o FPB). (+1punt)

c) Tenen preferència els alumnes que hagin estat beneficiaris d'una beca del Ministeri d'Educació en la convocatòria immediatament anterior a la de l'inici del curs. SOBRE AQUEST PUNT, HEU DE DUR VOSALTRES, si és el cas, ALGUN DOCUMENT JUSTIFICATIU. (+1punt)

d) Tenen preferència els alumnes que tenguin el domicili més allunyat del centre on estudia. AQUÍ DONAREM PREFERÈNCIA A L'ALUMNAT QUE NO RESIDEIX AL MUNICIPI DES MERCADAL. (+1punt)

És per això que hem aplicat els punts a, b i d i ens dona la baremació que deixam AQUÍ. Si es detecten errades ens n’hauríeu d’informar.