Avui, 2 d'octubre, ens han confirmat que hi ha 6 places vacants després d'assignar les 146 places que ocupen els alumnes d'ensenyaments obligatoris. Per adjudicar-les hem seguit la baremació que vam fer dia 24 de setembre (la teniu a la notícia anterior).

Dimarts passat ja vàrem repartir els carnets a l'alumnat i ja han pogut fer ús del servei de transport escolar al llarg d'aquesta setmana.

NOTA IMPORTANT: S'ha de recordar que són i seran, al llarg de tot el curs, PROVISIONALS (com així ho indica el carnet de transport, ja que en cas d'incorporació d'alumnat d'ensenyaments obligatoris, es produirà la baixa d'un nombre igual d'alumnes autoritzats provisionalment, seguint la baremació aplicada en l'adjudicació de places.

La Direcció del centre