Fruit de les reunions mantingudes per l’AMPA del centre amb l’Ajuntament des Mercadal i el delegat d’Educació de Menorca i de les converses mantingudes entre l’Ajuntament i el director insular de Transport, us comunicam que, a partir de dilluns 16 de novembre, s’hi afegeix una freqüència horària a la línia de transport regular que uneix Ferreries i Es Mercadal a les 14:15h. D’aquesta manera l’alumnat d’estudis postobligatoris que no té plaça al transport escolar no haurà d’esperar fins les 14:45h.

Des de la Direcció del centre agraïm els esforços de la nostra AMPA i de l’Ajuntament des Mercadal i la bona predisposició mostrada pels responsables de les línies del transport regular i animam l’alumnat afectat a fer-ne ús.