LLIBRES DE TEXT DEL PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ CURS 2019/20

Aquí us podeu descarregar la llista de llibres de text del Programa, que inclou els quatre cursos d'ESO. LLISTA.

Són aquests els llibres que rebrà l'alumnat adherit al Programa a inici de curs (NOTA: També els workbook d'anglès i alemany, si n'és el cas, tot i que no surtin a la llista perquè no són reutilitzables).

CONDICIONS DE PARTICIPACIÓ I FULL DE PAGAMENT. Descarregau-vos el full AQUÍ

NOTA IMPORTANT: El Programa de Reutilització de Llibres només inclou els quatre cursos d'ESO. Els estudiants de la resta de nivells hauran d'esperar la publicació, en aquesta mateixa web, la relació de llibres de text i mirar de comprar-los o intercanviar-los pel seu compte. Publicarem la llista de llibres de Batxillerat, Cicle Formatiu i FPB dilluns 24 de juny.

Aquí podeu consultar la llista d'alumnat adherit al Programa de Reutilització de Llibres per al curs 2019/20. LLISTA. Actualitzada dia 1 de juliol.

Avui, 25 de juny, hem publicat la llista de llibres de text, lectura i material didàctic, al tauler d'anuncis del centre. Els podeu consultar aquí:

1r ESO

2n ESO

3r ESO

4t ESO

1r BAT

2n BAT

CFGM

NOTA IMPORTANT: L'alumnat d'ESO adherit al Programa de Reutilització de Llibres, trobarà a l'inici del curs escolar, dins la seva aula de referència, tots els llibres de reutilització (en podeu consultar la llista a una notícia anterior). D'aquestes llistes només li interessa el material didàctic. Sobre els llibres de lectura, ja en rebrà informació per part del professorat al setembre.

Aquí anirem publicant les llistes de llibres de text, lectura i resta de material didàctic per nivells. Publicarem la llista de llibres de Batxillerat, Cicle Formatiu i FPB dilluns 24 de juny.

1r d'ESO

2n d'ESO

3r d'ESO

4t d'ESO

1r BATXILLERAT

2n BATXILLERAT

1r i 2n CFGM

1r FPB i 2n FPB (no hi ha llibres de text).

LLIBRES DE TEXT DEL PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ CURS 2018/19

Són aquests els llibres que rebrà l'alumnat adherit al Programa a inici de curs (NOTA: També els workbook d'anglès i alemany, tot i que no surten a la llista perquè no són reutilitzables).

CONDICIONS DE PARTICIPACIÓ I FULL DE PAGAMENT. Descarregau-vos el full AQUÍ. Aquest és el full que es reparteix a les famílies el dia de la reunió del mes de maig.

NOTA IMPORTANT: El Programa de Reutilització de Llibres només inclou els quatre cursos d'ESO. Els estudiants de la resta de nivells hauran d'esperar la publicació, en aquesta mateixa web, la relació de llibres de text i mirar de comprar-los o intercanviar-los pel seu compte. Publicarem la llista de llibres de Batxillerat, Cicle Formatiu i FPB dilluns 25 de juny.