RECORDATORI: El termini per fer el pagament d'adhesió al programa al curs 2017/18 acaba DIJOUS 22 DE JUNY.

El full repartit a tot l'alumnat és AQUÍ. S'hi detallen les dades bancàries i les opcions de pagament. En cas de dubtes o altres qüestions sobre el pagament posau-vos en contacte amb el coordinador: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

ATENCIÓ: Tot l'alumnat adherit al Programa que aporta els llibres del curs 2016/17, ha de pagar 50€ per continuar dins el Programa. La quota de 170€ la paga l'alumnat nou al centre i que s'hi vol adherir o l'alumnat que aquest curs no s'hi va adherir i no aporta els llibres del curs 2016/17.