CALENDARI DEFINITIU PROCÉS D'ADMISSIÓ ESO i BATXILLERAT curs 2020/21

PÀGINA WEB de Conselleria: ENLLAÇ.

L'ALUMNAT QUE ES VOL MATRICULAR AL NOSTRE CENTRE I NO HI HA CURSAT ESTUDIS EL 2019/20, TÉ LA DOCUMENTACIÓ I LA INFORMACIÓ NECESSÀRIA A LA PESTANYA: SECRETARIA > IMPRESOS MATRÍCULA.

RECORDATORI DEL PROCÉS per a l'alumnat que ha cursat estudis d'ESO/Batxillerat al nostre centre el curs 2019/20. Com és ja costum des de fa quatre cursos, aquest alumnat no participa del procés ordinari d'admissió i matrícula i la informació necessària per aquest procés (tria d'optatives, modificació dades personals, etc.) es fa abans d'acabar el període lectiu i després de rebre tota la informació i documentació a les reunions, enguany telemàtiques, d'orientació acadèmica que celebrarem el mes de maig. La tria d'optatives per al curs 2020/21 aquest any no es farà amb paper sinó a través de la nova utilitat del GESTIB Matrícula en línia a la qual només es podrà accedir a través del GESTIB Famílies o amb codi d'accés des de la pàgina WEB ENLLAÇADA. PROCÉS NO HABILITAT. JA EN REBREU S'INFORMARÀ DEL CALENDARI A LES REUNIONS D'ORIENTACIÓ ACADÈMICA.

ALERTA: L'alumnat que hagi de deixar el nostre centre per estudiar Batxillerat o Formació Professional a d'altres, haurà de preparar-se per fer el tràmit TELEMÀTIC. Per poder-lo fer hauran de tenir aclarit l'accés al Gestib o amb el sistema d'autenticació Cl@ve.

INSTRUCCIONS PER A CANVIAR LA CONTRASENYA D'ACCÉS AL GESTIB. EN CATALÀ; EN CASTELLÀ.

EN CAS DE, TOT I SEGUIR AQUESTES INSTRUCCIONS, NO S'ACONSEGUEIX FER EL CANVI, PODEU DEMANAR CITA A TRAVÉS DEL NOSTRE correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. O al telèfon: 971374201. Des de dimecres 6 de maig el centre el tenim obert els matins però només per tasques de neteja i gestió administrativa. Per poder ser atesos presencialment, heu de demanar cita prèvia.

FULL PAGAMENT BATXILLERAT

CALENDARI DEL PROCÉS D'ADMISSIÓ FORMACIÓ PROFESSIONAL (FPB I CFGM)

PÀGINA WEB de Conselleria FP: ENLLAÇ. Per poder ser atesos presencialment, heu de demanar cita prèvia.

RECORDATORI DEL PROCÉS per a l'alumnat que ha cursat estudis de Cicle Formatiu al nostre centre el curs 2019/20. Com és ja costum des de fa quatre cursos, l'alumnat que promociona a 2n de Cicle Formatiu, sense cap mòdul pendent de 1r, no participa del procés ordinari de matrícula. La secretaria del centre, en arribar el període oficial de matrícula (enguany del 23 al 25 de setembre) els matricula de tots els mòduls de 2n curs. L'únic tràmit que han de fer és el pagament d'aquests mòduls amb el full que teniu enllaçat aquí baix.

FULL PAGAMENT CFGM