CALENDARI DEFINITIU PROCÉS D'ADMISSIÓ ESO i BATXILLERAT curs 2020/21

PÀGINA WEB de Conselleria: ENLLAÇ.

L'ALUMNAT QUE ES VOL MATRICULAR AL NOSTRE CENTRE I NO HI HA CURSAT ESTUDIS EL 2019/20, TÉ LA DOCUMENTACIÓ I LA INFORMACIÓ NECESSÀRIA A LA PESTANYA: SECRETARIA > IMPRESOS MATRÍCULA.

RECORDATORI DEL PROCÉS per a l'alumnat que ha cursat estudis d'ESO/Batxillerat al nostre centre el curs 2019/20. Com és ja costum des de fa quatre cursos, aquest alumnat no participa del procés ordinari d'admissió i matrícula i la informació necessària per aquest procés (tria d'optatives, modificació dades personals, etc.) es fa abans d'acabar el període lectiu i després de rebre tota la informació i documentació a les reunions, enguany telemàtiques, d'orientació acadèmica que celebrarem el mes de maig. La tria d'optatives per al curs 2020/21 aquest any no es farà amb paper sinó a través de la nova utilitat del GESTIB Matrícula en línia a la qual només es podrà accedir a través del GESTIB Famílies o amb codi d'accés des de la pàgina WEB ENLLAÇADA. PROCÉS NO HABILITAT. JA EN REBREU S'INFORMARÀ DEL CALENDARI A LES REUNIONS D'ORIENTACIÓ ACADÈMICA.

ALERTA: L'alumnat que hagi de deixar el nostre centre per estudiar Batxillerat o Formació Professional a d'altres, haurà de preparar-se per fer el tràmit TELEMÀTIC. Per poder-lo fer hauran de tenir aclarit l'accés al Gestib o amb el sistema d'autenticació Cl@ve.

INSTRUCCIONS PER A CANVIAR LA CONTRASENYA D'ACCÉS AL GESTIB. EN CATALÀ; EN CASTELLÀ.

EN CAS DE, TOT I SEGUIR AQUESTES INSTRUCCIONS, NO S'ACONSEGUEIX FER EL CANVI, PODEU DEMANAR CITA A TRAVÉS DEL NOSTRE correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. O al telèfon: 971374201. Des de dimecres 6 de maig el centre el tenim obert els matins però només per tasques de neteja i gestió administrativa. Per poder ser atesos presencialment, heu de demanar cita prèvia.

CALENDARI DEL PROCÉS D'ADMISSIÓ FORMACIÓ PROFESSIONAL (FPB I CFGM)

PÀGINA WEB de Conselleria FP: ENLLAÇ.