Imprimeix

Informació dels dies festius febrer-març

Benvolguts,

Segons consta en el calendari lectiu del present curs escolar 2014/15 en el nostre centre, es recorda que el proper divendres 27 de febrer (festa escolar unificada) i el dilluns 2 de març (dia de lliure disposició), no es faran classes al centre.

Les activitats lectives, per tant, acabaran dijous 26 a les 14:05h i es reprendran el dimarts 3 de març a les 8:00h.

Atentament,

L'Equip Directiu

Jornada de carnaval

Benvolguts/des,

El proper divendres 13 de febrer el centre celebrarà el carnaval convocant un concurs de disfresses amb dues categories: individual i de grup.

Es faran fotografies a tots els participants, a partir de les quals el jurat escollirà els guanyadors. Es repartirà un premi per a cada categoria.

Aquest dia l'alumnat pot assistir al centre disfressat, sempre i quan:
  • Es porti la cara descoberta
  • No es portin animals de companyia
  • La disfressa permeti desenvolupar les tasques de l'aula amb tota normalitat

Jornada dia 17 de febrer

Per altra banda s'informa que el proper dimarts 17 de febrer, “darrer dimarts”, les activitats lectives acabaran a les 13h, una hora abans de l'horari habitual. El servei de transport escolar funcionarà amb tota normalitat en aquest horari.

HORARI LECTIU 19 DESEMBRE

on .

Us informam que, en motiu d'activitats de centre, l'horari lectiu per al proper divendres, 19 de desembre, serà de 8h a 13:30h.
El servei de transport escolar realitzarà els trajectes en aquestes hores.

Moltes gràcies.

Horari lectiu 4 desembre

on .

S'informa que, segons la Resolució de la consellera d’Educació i Cultura i Universitats de dia 4 de novembre per la qual es dicten instruccions per al desenvolupament del procés electoral que ha de renovar la Junta de Personal Docent no Universitari de les Illes Balears , el proper DIJOUS 4 DE DESEMBRE les activitats lectives acabaran a les 12:55h, en comptes de les 14:05h.

Així mateix s'informa que el servei de transport escolar per a la tornada d'aquest dia també es veurà adelantat una hora respecte el seu horari habitual.

Beques Leonardo Da Vinci 2014-15

Beques Leonardo da Vinci IVT 2014-2015

Projecte Illes Balears 2013. Estades formatives de qualitat en empreses europees per a alumnat d’FP.

Referència: 2013-1-ES1-LEO01-73074
Adreçat a: alumnat de CFGM
Durada de l’estada: mínim 1 mes, com a part del mòdul d’FCT.

Més informació: http://www.oapee.es/oapee/inicio/pap/leonardo-da-vinci.html

Enllaços d'interès:

Persona de contacte  l'institut:

Antoni Taltavull Tugores
Tutor de mobilitat Leonardo da Vinci 2014-2015