FOTOS SANT ANTONI 2016

on .

Clicau AQUÍ per veure un vídeo amb les fotos de la celebració de sant Antoni al nostre institut.

INFORMACIÓ: CARNAVAL i DARRER DIMARTS

Benvolgudes famílies,

El proper divendres 5 d Febrer el centre celebrarà el carnaval convocant un concurs de disfresses amb dues categories: individual i de grup.

Es faran fotografies a tots els participants, a partir de les quals el jurat escollirà els guanyadors. Es repartirà un premi per a cada categoria.

Aquest dia l’alumnat pot assistir al centre disfressat, sempre i quan es porti la cara descoberta i la disfressa permeti desenvolupar les tasques de l’aula amb tota normalitat.

No es poden portar animals de companyia

DARRER DIMARTS
Per altra banda s’informa que el proper dimarts 9 de Febrer, “darrer dimarts”, les activitats lectives acabaran a les 13h, una hora abans de l’horari habitual. El servei de transport escolar funcionarà amb tota normalitat en aquest horari.

Atentament,

L’Equip Directiu

PANERA SOLIDÀRIA

ACTIVITAT LA PANERA SOLIDÀRIA

Aquest curs tots els centres de Ferreries (Escola Infantil, CEIP Santa Agueda, IES Biel Martí i CC Sant Francesc d’Assís) volem llençar la campanya de:

LA PANERA SOLIDÀRIA per recollir menjar i altres productes per Càritas i d’aquesta manera poder ajudar les famílies que ho necessiten.

Hem pensat que durant la setmana del 25 al 29 de gener podríem fer la recollida d’aliments o altres productes, i dia 29, amb motiu de la celebració del Dia de la Pau ho posarem en comú i ho entregarem als voluntaris de Càrites en un acte que se celebrarà a l'Ajuntament del poble.

Els productes més necessaris són : oli, farina, llaunes de tot tipus,llegum en pot de vidre,
colacao, llet, arròs, productes de neteja (sabó i suavizant de roba, sabó escurar, .....) productes d’higiene personal (sabó cos, xampú, pasta dents, raspalls dents…..) sobretot tenir en compte que siguin productes que no es facin malbé.

Així els que pugueu col·laborar ho podeu dur a les aules on hi haurà preparades unes bosses, per anar deixant-hi les vostres aportacions.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

REPTE LECTOR

on .

La Biblioteca de l'IES Biel Martí convida a tots els membres de la comunitat educativa que s'hi  vulguin adherir a sumar-se a un repte lector. Es tracta de llegir 7 llibres durant l'any 2016 amb la condició que compleixin uns requisits determinats que teniu explicats a la llista.

Només fa falta que ens passeu el vostre nom i llinatges i al final de l'any ens comuniqueu si heu aconseguit complir el repte o no i quins són els llibres que heu escollit.

Esperam que us agradi la idea i que us animeu a participar. Enviau un missatge a: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

Repte lector IES

Formulari d'accés