Concurs FONIX 2015

on .

Donem l'enhorabona a l'alumna de 1r d'ESO del nostre centre Roser Segura Pons, per haver passat a la fase final del concurs d'anglès del FONIX.
El proper dissabte 25 d'abril tindrà lloc la prova final.

Go ahead !

Dia del llibre

on .

Dijous 23 celebrarem el Dia del Llibre.
S'atorgaran els premis del concurs d'Il.lustració "Llegir és un plaer" i es farà venda de llibres de 2a mà.

Si voleu, també podeu baixar-vos el full de recomanacions de llibres per si teniu l'intenció de comprar algun llibre aquest cap de setmana amb motiu del Dia del llibre:

RECOMANACIONS PER AL DIA DEL LLIBRE (2,1MB)

L'IES Biel Martí amb l'IES Joan Fuster

on .

Professors i alumnes del nostre centre mostren el seu suport a l'IES Joan Fuster de Barcelona, en motiu dels dolosos aconteixements d'aquests dies.

Alumnes de l'IES BIEL MARTÍ viatgen a Gal·les

foto
El pròxim diumenge dia 22 de març, dos alumnes del Cicle Formatiu d'Informàtica de l'IES Biel Martí de Ferreries, Arantxa Cardona i Miquel Vidal, partiran cap a Gal·les per a realitzar les pràctiques formatives en empreses europees mitjançant el programa educatiu Leonardo da Vinci, amb una estada de 4 setmanes a Ruthin i 10 a Wrexham respectivament.

Imprimeix

Informació dels dies festius febrer-març

Benvolguts,

Segons consta en el calendari lectiu del present curs escolar 2014/15 en el nostre centre, es recorda que el proper divendres 27 de febrer (festa escolar unificada) i el dilluns 2 de març (dia de lliure disposició), no es faran classes al centre.

Les activitats lectives, per tant, acabaran dijous 26 a les 14:05h i es reprendran el dimarts 3 de març a les 8:00h.

Atentament,

L'Equip Directiu