Alumne del CFGM a Itàlia amb les Beques Erasmus+

Alumne del CFGM de l'IES Biel Martí a Itàlia amb les Beques Erasmus+

L’alumne Jordi Casalí Sans, del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Informàtica de l’IES Biel Martí de Ferreries, farà a partir del pròxim diumenge una estada de 5 setmanes a Itàlia mitjançant una beca Erasmus+, per a dur a terme les pràctiques formatives en una empresa europea. L’estada es realitzarà en l’empresa informàtica JUMP SRL, localitzada en la ciutat de Vicenza de la regió de Venècia.

JORNADES PORTES OBERTES

on .

Els dies 17, 18 i 19 de maig alguns instituts de Menorca ofereixen visites guiades i sessions informatives relacionades amb la seva oferta de Cicles Formatius i Batxillerat d'Arts.
Podeu consultar el cartell informatiu a l'ENLLAÇ.

PROVES D'ACCÉS A CFGM-2016

on .

Ja s'ha publicat la convocatòria de les proves d'accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà 2016 (BOIB, 10/03/2016).
Període d'inscripció: del 5 al 20 d'abril de 2016.
Centres que fan la prova a Menorca: IES Maria Àngels Cardona (Ciutadella) i IES Josep Miquel Guàrdia (Alaior).
Dates de la prova: 9 i 10 de maig a partir de les 16h.
Més informació la podeu trobar a la web de Formació Professional i en podeu demanar al Departament d'Orientació de l'institut.

ELS VALORS DE L'ESPORT EN L'EDUCACIÓ DELS FILLS

on .

L'AMPA de l'IES Biel Martí us convida a la xerrada de Tomàs Jofresa, exjugador internacional de bàsquet: Els valors de l'esport en l'educació dels fills. Dijous 10 de març a les 20h a la sala d'actes de l'institut.
CARTELL 100316

Formulari d'accés