BEQUES PER ALUMNES

on .

Com cada curs escolar, s'han convocat les beques per estudis del Ministeri d'Educació, Cultura i Esports. Les línies d'ajudes són
  • Ajudes per alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu (link informació)
  • Ajudes de caràcter general per estudis post obligatoris (BATX i CF) (link informació)
La sol·licitud s'ha d'efectuar online directament des de la plana web del Ministeri d'Educació, en la secció de beques (link directe).

Termini

El termini d'ambdues ajudes finalitza el proper 30 de setembre.

INICI CURS ESCOLAR

on .

Ja estem a les portes d'un nou curs escolar, i cal iniciar-lo amb energia i forces renovades.

Es recorda que l'horari setmanal de classes és de 8h a 14h els dimarts, dijous i divendres i de 8h a 15h els dilluns i dimecres.  Per tant, el proper divendres 12 de setembre s'inicien les activitats lectives, amb l'horari habitual (de 8h a 14h). Les activitats d'acollida del primer dia seran les següents:

Estudis obligatoris:

2 BAT

No es realitzarà

NOTA IMPORTANT :

Els estudis de CICLE FORMATIU de GRAU MITJÀ iniciaran les seves classes lectives el proper dilluns 22 de setembre, en horari normal de 8h a 14h,

Material necessari

Es recomana dur motxilla, berenar, bolígrafs i/o llapis, bloc de notes i/o arxivador.

Transport escolar

Tots els alumnes de fora del TM de Ferreries d'estudis obligatoris tenen una línia de transport escolar assignada. En la porta del centre hi podeu trobar aquest llistat, actualitzat a dia 8 de setembre.
Els alumnes d'estudis post-obligatoris (Batxillerat i Cicles Formatius), hauran de sol·licitar una plaça en aquest servei dintre els 10 primers dies d'inici de curs.
Per més informació, visiteu la secció de transport 14/15.

QUALIFICACIONS PROVES CF

on .

Ja s'ha publicat el llistat de qualificacions de les Proves d'Accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà, en convocatòria extraordinària de setembre, que s'han duit a terme en el nostre centre. El podeu trobar en la porta d'accés al centre.

Recordeu que el període de reclamacions és del 8 al 10 de setembre, ambdós inclosos. La reclamació, adreçada a la Comissió Avaluadora de les proves d'accés, s'haurà de registrar en la secretaria del centre dintre les dates esmentades.

LLIURAMENT DE NOTES RECUPERACIONS

on .

Es recorda que les notes dels alumnes d'ESO, 1r BATXILLERAT i CICLE FORMATIU que han realitzat les proves extraordinàries de setembre es lliuraran el proper dijous, 4 de setembre de 9h a 10h.

Els alumnes de 2n BATXILLERAT les rebran dimecres, 3 de setembre a partir de les 13:30h.

INSTRUCCIONS REALITZACIÓ PROVES CF

on .

En el document adjunt, que podeu descarregar-vos, hi ha les instruccions per a la realització de les proves d'accés extraordinàries.

Horaris

Totes les proves es realitzaran en l'AULA 7 (primer pis).
  • Dia 2 de setembre a les 16hPart de comunicació (castellà i català)
  • Dia 2 de setembre a les 18:30hPart social (ciències socials, geografia i història)
  • Dia 3 de setembre a les 16hPart científicotecnològica (matemàtiques i ciències de la naturalesa o de tecnologia, segons la matèria triada per l’aspirant a la inscripció)

Material que es pot utilitzar durant la prova

• Es permet l’ús de calculadora científica, però no de gràfics ni programable.
  • No es poden usar telèfons mòbils ni aparells de telecomunicacions.
  • Si l’aspirant vol, pot fer ús de regle, escaire, cartabó i compàs.
  • L’examen s’ha de presentar escrit a tinta, en cap cas es pot respondre a llapis.
  • No es pot entrar a l’examen amb textos o documents escrits.
  • En el cas de ser necessari haver d’usar taules per resoldre algun examen, els examinadors les facilitaran.
  • Per a la correcta identificació de l'aspirant, caldrà dur el DNI original.

Formulari d'accés