PROVES D'ACCÉS GM: QUALIFICACIONS PROVISIONALS

on .

S'informa que ja s'han publicat les qualificacions provisionals de la prova d'accés a Grau Mitjà.
Seguint les instruccions de Conselleria, es farà exposició pública del llistat en el taulell d'anuncis (porta d'entrada del centre).

Així mateix s'informa que el període de reclamacions és del 18 al 20 de maig, i s'ha de fer efectiu de forma presencial al centre.

El llistat definitiu de qualificacions estarà disponible el proper dimarts 26 de maig (dia 25 és festiu al centre), i els certificats d'aptitut també es podran recollir a partir del mateix dimarts 26 a les 12h.

MATERIAL PROVES ACCÉS A GM

INFORMACIó DE L'HORARI I DESENVOLUPAMENT
DE LES PROVES D'ACCÉS A GRAU MITJÀ
CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA MAIG 2015

DILLUNS 11 DE MAIG
  • 16:00 h – 18:00h : Exercicis de llengua castellana i llengua catalana (part de comunicació).
  • 18.30 h – 19:30h : Exercici de la part social.

DIMARTS 12 DE MAIG
  • 16.00 h – 18:00h : Exercicis de matemàtiques i de ciències naturals o de tecnologia (part cientificotecnològica).

MATERIAL A PORTAR
  • Document identificatiu de l'aspirant (DNI o NIE)
  • Bolígraf blau o negre
  • Calculadora per la part cientificotecnològica, de tipus científic. No es permetran calculadores gràfiques o programables.

OBSERVACIONS
  • No es poden fer servir telèfons mòbils ni aparells de telecomunicacions.
  • Si l’aspirant vol, pot fer ús de regle, escaire, cartabó i compàs.
  • L’examen s’ha de presentar escrit amb tinta, en cap cas es pot respondre a llapis.
  • No es pot entrar a l’examen amb texts o documents escrits.
  • En el cas de ser necessari haver d’usar taules per resoldre algun examen, les facilitaran els examinadors.

Concurs FONIX 2015

on .

Donem l'enhorabona a l'alumna de 1r d'ESO del nostre centre Roser Segura Pons, per haver passat a la fase final del concurs d'anglès del FONIX.
El proper dissabte 25 d'abril tindrà lloc la prova final.

Go ahead !

Dia del llibre

on .

Dijous 23 celebrarem el Dia del Llibre.
S'atorgaran els premis del concurs d'Il.lustració "Llegir és un plaer" i es farà venda de llibres de 2a mà.

Si voleu, també podeu baixar-vos el full de recomanacions de llibres per si teniu l'intenció de comprar algun llibre aquest cap de setmana amb motiu del Dia del llibre:

RECOMANACIONS PER AL DIA DEL LLIBRE (2,1MB)

L'IES Biel Martí amb l'IES Joan Fuster

on .

Professors i alumnes del nostre centre mostren el seu suport a l'IES Joan Fuster de Barcelona, en motiu dels dolosos aconteixements d'aquests dies.

Formulari d'accés