LLISTES PROCÉS D'ADMISSIÓ

on .

Teniu les llistes del procés d'admissió a Batxillerat a la pestanya MATRÍCULA 16/17. AVÍS IMPORTANT: És en aquesta pestanya que anirem publicant les diferents llistes.
Imprimeix

Alumne del CFGM de l'IES Biel Martí amb el programa Erasmus + de la Unió Europea

on .

2016-06-10L’alumne Jordi Casalí Sans, del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Informàtica de l’IES Biel Martí de Ferreries,  va finalitzar dia 24 de juny l’estada formativa de 5 setmanes en l’empresa JUMP SRL, localitzada en la ciutat de Vicenza de la regió de Venècia. Aquesta estada ha estat cofinançada mitjançant fons del programa Erasmus+ de la Unió Europea adjudicats al projecte EuroFP Balears de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat.

REUTILITZACIÓ (INFORMACIÓ DETALLADA)

on .

Us avançam a través dels enllaços la informació que sobre els llibres del curs 2016/17 rebrà l'alumnat el dia de matrícula per escrit. Aquesta informació, especialment la referida als llibres del curs 2015/16 que es continuaran fent servir el proper curs, pot servir per preparar el capvespre d'INTERCANVI de dijous.

1r ESO 2016/17
                                   2n ESO 2016/17
                                   3r ESO 2016/17
                                   4t ESO 2016/17
                                   BATXILLERAT 2016/17

LLIBRES DE TEXT I LECTURA CURS 16/17

on .

Feim públic el llistat de llibres de text i de lectura per al curs 2016/17 de tots els nivells educatius del centre (ESO, Batxillerat i FP) Les darreres modificacions afectaven l'ISBN dels llibres de Física i Química de 3r, 4t i 1r de Batxillerat.

LLISTA DE LLIBRES DEFINITIVA (1 juliol de 2016)

ACLARIMENTS: Llegiu amb atenció les observacions que s'hi anoten. El llistat ha estat generat a través del GESTIB i només inclou els preus que s'hi han carregat amb l'ISBN.

Formulari d'accés