Imprimeix

PREMIS DEL CONCURS DE MICRORELATS

on .

El jurat ha estat format per representants de l'AMPA del centre, l'exalumna Paula Bagur, per l'orientadora Fanny Bagur, la professora d'Educació Física, Francisca Bujosa, i na Cati Servera com a representant del personal no docent del centre.

GUANYADORS:
En la 1a Categoria, 1r i 2n d'ESO, el relat finalista ha estat «Somnis» de Francesc Coello Triay. I l'obra guanyadora duu el títol de «Redes sociales» i l'autor és Xavier Triay Janer.

En la 2a Categoria, 3r i 4t d'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius,
Relat finalista ha estat «Un amor de joguina» de Laura Bagur, alumna de 4t d'ESO.
L'obra guanyadora ha estat «L'inconcebible oblit» de Damià Triay, alumne de 1r de Batxillerat.
El Jurat també vol donar un accèssit al relat «Reflexions», ja que tot i no tenir cap referència al Nadal, com demanen les Bases del premi, sí que és mereixedor d'un just reconeixement pel seu estil tant personal i agosarat. El seu autor és Jorge Jiménez, alumne de 4t d'ESO.

PER LLEGIR-NE MÉS INFORMACIÓ I ELS MICRORELATS GUANYADORS ANAU AL BLOC DE LA BIBLIOTECA.

Formulari d'accés