EXPOSICIÓ

Els alumnes de 1r d’ESO de l’IES Biel Martí van fer una exposició sobre l’Univers la setmana del 23-27 de gener.

Fet per Rosa Morlà, Sandra Martí i Edgar Delgado
L’exposició va tenir lloc al hall de l’institut i els alumnes la van treballar a hora de Projecte de Ciències amb els professors Gabi i Cèsar. Hi surten temes com la rotació de la terra i el sol, els planetes, els eclipsis, la lluna i les seves fases.

Ja fa uns anys que es fa aquesta exposició a 1r d’ESO i té molt d’èxit entre els alumnes, ja que s’ho passen bé creant les maquetes i fent els pósters explicatius.

Hem demanat als grups de 1r d’ESO que ens donessin la seva opinió sobre l’exposició que han fet. Han sortit els següents resultats:

1rA: Alguns han tingut dificultats i alguns no, van tardar 3 setmanes i els hi va agradar fer aquest projecte.

1rB: Van tenir algunes dificultats, van tardar 2 mesos i els hi va agradar elaborar el projecte.

1rC: Aquest grup no va tenir dificultats, van tardar 1 mes i també van disfrutar treballant l’exposició.

(MOV_0065.MP4)