VISITA A GRÈCIA

Roser Márquez, Marc Vendrell, Seyna Lo

Els alumnes de segon de batxillerat van anar de viatge a Grècia durant uns dies. Va ser molt divertit per a ells visitar aquest país, conèixer més coses d’allà, descobrir la seva cultura, veure en persona tots els monuments, tastar plats i aliments nous, i moltes coses noves més.

Aquí teniu les preguntes que els hi vam fer. Com podreu llegir, els hi va encantar i van aprendre molt.

D: Quanta estona hi vàreu fer a Grècia?

R: Hi vam fer 6 dies, de dia 26 a 31 de gener.

D: Per quin motiu hi vàreu anar?

R: És un viatge d’estudis per alumnes que fem batxillerat humanístic (llatí i grec). Se sol fer cada any, un any a Roma i l’altre a Grècia.

D: En quin hotel vàreu estar?

R: Hotel Stanley.

D: Com era l’hotel?

R: Les habitacions eren un poc petites, però la resta beníssim.

D:  El menjar de l’hotel era bo? Menjàveu alguna vegada allà?

R: Només hi berenàvem i sí, estava bastant bé.

D: Que fèieu quan sortíeu fora de l’hotel?

R: Anàvem a passejar a visitar monuments i museus. També teníem temps lliure per anar a dinar i sopar.

D: Quin és el menjar típic d’allà?

R: Vam provar la Mussaca i el Iogurt i ens van agradar molt!

D: Quin temps feia?
R: El temps en general bé, els primers dies va fer més fred, però els altres dies va fer més sol i la temperatura era mel.
D: Quins llocs vàreu visitar?
R: Vam anar a moltíssims llocs: l’Acròpolis, Delfos, teatre d’Epidaure, Micenes, Nàuplia, Museu arqueològic, també vàrem anar a veure el canvi de guàrdia al Parlament, el temple de Zeus…

D: Quanta gent hi vau anar? I amb quins professors?
R: Érem 35 alumnes en total, dels quals 10 érem del Biel Martí, juntament amb els 3 professors de llengües clàssiques del Biel Martí, del Quadrado i del Cap de Llevant: na Judit Sintes, en Xavi Botella i en Xavi Patiño.

D: Quina cosa us va agradar més? I allò que menys us va agradar?

R: A mi em va impressionar moltíssim l’Acròpolis i el teatre d’Epidaure vist des de dalt. El que menys em va agradar va ser la ciutat, ja que estava molt deixada i bruta.

D: Ens recomanaríeu el viatge?

R: Sí!! El recomanaria a qualsevol persona, si teniu l’oportunitat d’anar-hi no la perdeu, ja que és un viatge ple d’experiències i bons moments amb companys i amics.