DE COLÒNIES A SON PUTXET

Els dies 24, 25 i 26 de maig, els alumnes de segon d’ESO aniran de colònies a Son Putxet, a Alaior.

Per: Cèlia Canyissà, Joan Melià i Edgar Delgado

Els alumnes de 2n d’ESO de l’IES Biel Martí, aniran els dies 24, 25 i 26 de maig a Son Putxet, on posaran en pràctica competències bàsiques i tindran un aprenentatge fora de les aules.

Aquests alumnes cuinaran, escuraran, netejaran, faran el sopar i moltes coses més, a part que hauran d’aprendre a conviure entre ells tres dies i dues nits. Hauran de fer diferents tasques i anotar un resum dels aprenentatges. Serà una sortida per fer molta feina i unanova experiència per a molts d’ells.

El professor de socials d’aquests alumnes, N’Anselm Barber, és l’encarregat d’organitzar aquesta sortida. I la professora d’Alemany, na Xinca, és la responsable d’ACE.

Els dies que els alumnes seran a fora, els professors que vulguin venir, s’organitzaran i faran torns. Alguns vindran al matí i d’altres al capvespre d’algun dia.

Els alumnes de 2n d’ESO partiran de Ferreries a les 8 del matí i aniran fins Alaior. Caminaran fins a Son Bou aturant-se al poblat de Torre d’en Galmés. Nedaran, dinaran i faran diferents activitats. Dijous faran diana, visitaran un lloc, caminaran i aniran a una pedrera. Divendres tornaran a fer diana, aniran a Alaior i per últim, vindran els pares a veure el treball que hem feti tot allò que han après.