PORTES OBERTES A L’ AUDITORI

Ahir, 4 de juny, van tenir lloc una jornada de portes obertes a l’Auditori de Ferreries, realitzades per alumnes de 13/14 anys que enguany es graduen en música.

Fet per: Ruby, Lara, Marc, Nina, Fidel, Danny, Ana and Júlia.

Diumenge 4 Juny, a l’auditori de Ferreries, els alumnes de l’Escola de Música de Ferreries  van participar en dues actuacions sonant obres amb el seu instrument. A cada sessió hi participaven 6 o 7 persones cada un. La primera actuació va començar a les 10:30 i la segona a les 12:00. Les obres que van sonar van ser les de la pròxima prova d’elemental. Com que eren portes obertes, hi estava convidat tothom.

Quan van acabar les portes obertes, es va fer una picada.

Açò va ser una prova de graduació, i per aquesta raó en acabar van donar un diploma als participants.
Els alumnes graduats la setmana que ve els toca fer una prova per treure’s l’elemental de música. En aquestes proves s’han d’examinar de coral, instrument i exàmen teòric.