CORREM JUNTS PER UNA BONA CAUSA !

Els alumnes dels col·legis Sant Francesc d’Assis, CEIP Castell de Santa Àgueda i IES Biel Martí, el dia 11 d’Abril correran junts un any més a la cursa solidària.

El proper 11 d’Abril de 2017, els alumnes dels tres centres educatius de Ferreries, correran junts per una bona causa. Primer els més petitons, començant per infantil, tot seguit primària i finalment secundària. A aquests alumnes, s’hi sumen alguns mestres i tota la gent que hi vulgui participar. Aquest any, els alumnes de l’IES Biel Martí donaran els seus beneficis a Aspanob, l’associació de pares amb fillets amb càncer a Balears. Els doblers recollits pels corredors i corredores de Sant Francesc d’Assis i CEIP Castell de Santa Àgueda els donaran als Refugiats i a la Creu Roja respectivament.

Però com ho fan per aconseguir els diners? Cada participant s’ha d’encarregar de buscar-se patrocinadors, els patrocinadors poden ser familiars, amics… Aquests patrocinadors es comprometen a aportar una quantitat de diners per cada volta del recorregut traçat prèviament a l’Avinguda Son Morera que medeix 500 metres.

Ara que ja sabeu com funciona. Us animem a participar-hi, tant sigui corrent com fent de patrocinadores.

Recordeu: Correm junts per una bona causa.