CÓRRER PER UNA BONA CAUSA

Com cada any els alumnes dels dos centres de Ferreries, participen a la cursa solidària.

Cada any els alumnes dels centres de CC Sant Frencesc d’Assís, CP Castell de Santa Àgueda i l’institut de l’IES Biel Martí participen en la cursa solidària per recaptar doblers.

És va realitzar l’11 d’abril, damunt les 11:00, davant l’escola de Santa Àgueda. Van començar dels més petits als més grans, tots van fer el màxim de voltes.

La cursa es podia fer en patins o patinets.

Els alumnes de 2n d’ESO de l’Ies Biel Martí i de Sant Francesc van anar al poli esportiu a fer estiraments abans de la cursa. Quan van acabar van tornar a fer el mateix, perquè en sol demà no estiguem ben cruixits.

Tots vam xalar molt i es va recaptar prou doblers!!

Moltíssimes gràcies a tothom per participar!

Foto feta per: César Pieres (mestre de l’IES Biel Martí)

One thought on “CÓRRER PER UNA BONA CAUSA