PORTES OBERTES A L’AUDITORI

Dia 4 de Juny els alumnes de música de Ferreries que enguany s’han de graduar van participar a unes portes obertes fent audicions d’instuments.

Fet per: Marc, Júlia, Ariadna, Júlia, Danny, Ana, Fidel.

Diumenge 4 de juny a l’auditori de Ferreries els alumnes van participar i ho van fer amb dues actuacions, 10:30 i 12:00 sonant obres amb el seu instrument, a cada sessió van participar 6 o 7 persones, de 13 o 14 anys, ses obres que van ser ses que sonaran ses proves d’elemental.

Eren portes obertes així que i estaven convidat tothom en acabar-les van fer una picada.

Aquestes actuacions van ser una prova de graduació, i per açò en acabar-les van donar un diploma als participants.

Els alumnes participants els toca fer la setmana que ve una prova per treure’s la elemental en aquestes proves s’hauran d’examinar de coral, instrument i examen teòric.