ARTICLE D’OPINIÓ SOBRE D’ONA EN ONA

Els alumnes de 2n d’Eso de l’institut Ies Biel Martí de Ferreries des de l’any 2016 fan una revista que es diu «D’ona en ona». Aquesta revista té 6 seccions que són : opinió ,xafardejxos , esports , cultura,institut , ciència , entevista, i actualitat. Aquestes seccions es reparteixen entre els alumnes de 2n d’ Eso, Cada grup fa una secció.

Trobam que ès una bona idea fer aquesta revista perquè els alumnnes aprenen a redactar, editar, penjar, i emprar milllor l’ordenador. A més la gent i els pares poden veure la revista per internet i informar-se d’alló que siccedeix i d’alló que feim .

També aprenen a escriure en català,castellá i anglès i milloren aquestes llengues. Aquesta asignatura compta un 25% de la nota de castellá, catalá, i anglès. Aprenen a fer feina en grup i a fer entrevistes.

La part negativaes que hem d’ escriure molt i a vegades cansa . També que hem d’ emprar llengues que no sabem emprar tant bé peró les hem d’ emprar sí o sí.

A vegades ens consta. A vegades és difícil concretar què s’ ha de fer i com s’ ha d’ explicar correctament .

En definitiva , fer aquest projecte és positiu perquè s’ apren , peró tambè alguna part mes complicada

Silvia, marc i David