La revista d’ona en ona

Rut, Marta, Albert

Sabeu que és la revista D’Ona en Ona?

Us agradaria/va agradar/agrada ser els redactors?

Heu entrat mai a la revista?

Hi entreu sovint?

secció preferida

Esports 20%
Entrevistes 18%
Xafardejos 33%
Opinió 11%
Cien. Cult. IES 7%
Actualitat 9%

A l’institut de Ferreries, des de l’any passat els alumnes de segon d’ ESO, fan una revista online trilingüe anomenada d’Ona en Ona. Hem fer enquestes als alumnes de 1r, 2n i 3r d’ ESO, i hem tret aquesta informació.

D’una banda, un 30% dels alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO de l’IES Biel Martí, no saben què és la revista. Només a un 55% els hi agradaria, els hi agrada o els hi va agradar ser els redactors de la revista.

D’altre banda un 55% dels alumnes han entrat alguna vegada a la revista, però cal destacar, que, només un 3,7% hi entren sovint.

D’entrada, la secció que té més èxit, és la de xafardejos, tot seguit de la d’esports i entrevistes. La que agrada menys és la de ciència, cultura i institut.

Així doncs, consideram que la revista té poc èxit, de moment. Hem de seguir treballant i millorant els seus continguts i el ressò en les xarxes socials.