IMATGES DIGITALS

Sergi Piris i Aritz Garañeda

09-01-18

A l’ entrada de l’ IES Biel Martí s’ estan penjant les imatges dels alumnes de 1r de batxiller.

Els alumnes de l’ IES Biel Martí de 1r de batxiller a la classe de plàstica s’ han fet fotografies i amb filtres i vàries tècniques de tractament de la imatge han pogut posar una part del seu cos amb forma digital, és a dir, no era el seu, cos era un filtre o amb algun retoc des d’alguna aplicació d’un mòbil o tablet. I l’altra part, és el seu cos verdader.

La mestra de Plàstica, Eva González, volia mesclar la meitat del cos amb un «edit» i l’ altra meitat amb la imatge normal.

Els alumnes de 1r de batxiller van fer una bona feina i van fer el treball molt bé.

També en van fer un altre, que va sobre un mural de pensaments. Devora dels mural hi ha rotuladors per posar les teves pròpies idees, frases, opinions…

La raó de de ser d‘aquest treball és que els alumnes de tots els cursos hi posin el seu pensament o reflexió. Una idea ben intel·ligent.