TRAGÈDIA A MENORCA

A Múrcia un 13’8% dels estudiants pateixen o han patit algun tipus d’assetjament. A Andalusia els passa això a un 12’2% dels estudiants, a Melilla a un 11% i a les Illes Balears a un 10’6%.

Com podeu veure, més d’una dècima part dels alumnes espanyols han patit algun tipus d’assetjament.

A Menorca això també passa, el passat 27 d’Abril del 2018 un noi de Ciutadella va decidir acabar amb la seva vida després de publicar una història a Instagram on es podia veure el lloc on van passar els fets amb un peu de foto on posava «adéu».

Dilluns 30 d’Abril va tenir lloc el seu funeral, aquell mateix dia, Maria Àngels Cardona, l’institut on ell anava a classe va guardar uns minuts de silenci en el seu honor.

Hem xerrat amb diversos alumnes de diferents cursos d’ESO i batxillerat, i la majoria estaven d’acord que haurien pogut fer alguna cosa abans que passés ja que segurament es devia notar que alguna cosa passava.

Dels agressors, creuen que en part el seu comportament es degut a les famílies i a l’educació des d’infant.

En conclusió, és una pena que tot això passi encara avui en dia a Espanya i que els passi a un percentatge tan alt de persones.

D’alguna manera, la societat ha fracassat en aquest terreny, ja que segueix succeint.

Neus, Ismael i Rafa