MENORCA, L’ILLA AMB MENYS REPETIDORS

Lluc Sintes, Adrián Gomila, Kailua Carreras.

Amb l’ajuda de l’enquesta publicada per l’Anuari d’Educació de les Illes Balears (AEB) al diari Menorca, vàrem saber que els alumnes de Menorca són els que més promocionen de curs. És un honor tenir uns percentatges d’aprovats tan alts.

A primer d’ESO, a Menorca, passen de curs el 94,4% dels estudiants mentre que a Mallorca només passen un 88,8% dels alumnes. Eïvissa i Formentera es queden amb una mitja més alta que Mallorca amb un 90,9%. La mitja de balears és de 89,5%.

A segon d’ESO baixen les mitjanes de totes les illes però Menorca seguit al capdavant amb un 87,7%, la segueix Mallorca amb un 84,8% i per últim, Eïvissa i Formentera amb un 84,5% d’alumnes que passen de curs. La mitjana de Baleares és d’un 85%.

Les mitjanes de tercer d’ESO segueixen baixant però Menorca, segueix al davant amb un 86,8%, la segueix Mallorca amb un 83,6% i per últim Eïvissa i Formentera amb un 82,8% d’alumnes que promocionen de curs. La mitjana de les Illes Balears és de 83,8%.

Les mitjanes de quart d’ESO pugen un poc però Menorca, segueix al davant amb un 87,3%, la segueix Eïvissa i Formentera amb un 83,9% i per últim, Mallorca amb un 83,6% d’alumnes que passen de curs. La mitja de les Illes Balears es de 83,9%.

Les mitjanes de 1r de Batxillerat, Tornen a baixar però Menorca segueix guanyant amb un 82,9% d’alumnes que passen de curs. La mitjana de les Illes Balears és de 80,8%

Les mitjanes de 2n de batxillera, tornen a baixar però Menorca torna a seguir liderant amb un 82,4%, la segueix Eïvissa i Formentera amb un 81,3% i per últim la segueix Mallorca amb un 80,6% d’alumnes que passen de curs. La mitjana de les Illes Balears es un 80,8%.